środa, 30 kwietnia 2014

Moje czasoumilacze - Yankee Candle cz.15

Witajcie ;)

Wiosna zawitała już u nas na dobre i rozpieszcza nas pięknymi kwiatami nie tylko na drzewach owocowych. Tulipany, żonkile, narcyze i bzy już kuszą swoimi niepowtarzalnymi aromatami. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wiosenne kwiaty i już nie mogę doczekać się dnia, kiedy w moim ogrodzie zaczną kwitnąć konwalie. Dzisiejszym wpisem chciałabym pokazać Wam, jak przenieść wiosnę do swoich domów, nie tylko w kwietniu/maju, ale przez cały rok.


Aby stworzyć w swoim mieszkaniu wiosenny klimat często do wazonów przynosimy gałązki bzu lub jaśminu. Jeśli nie posiadacie własnego ogrodu lub tych pięknie kwitnących krzewów, idealnym rozwiązaniem będą woski Yankee Candle o kwiatowym aromacie. Aromacie, który zawiera w sobie 100% wiosny. A mowa o woskach Midnight Jasmine oraz White Gardenia


Midnight Jasmine - szalenie delikatny zapach oparty na kwiatowych nutach. Na pierwszy plan wysuwa się w nim jaśmin, który uwielbiam. Co ciekawe wyczuwam w nim również konwalie, których teoretycznie w tym wosku nie znajdziemy. Ten zapach kojarzy mi się z czystością i świeżością domu, nie jest on bardzo intensywny - raczej dopełnia atmosferę swym nienachalnym aromatem. Po zapaleniu tego wosku odprężam się i relaksuję. Według mnie idealnie odzwierciedla on wiosenny dzień - słoneczny i spędzony w pięknym ogrodzie. Kompozycją Midnight Jasmine zaprosisz wiosnę do swojego domu.
Moja ocena: 10/10


White Gardenia - zapach białej gardenii. Jednostajny i niezwykle uroczy. Jest to ciekawa i oryginalna kompozycja łącząca w sobie kwiaty i słodko-wodne nuty. Gdzieś w tle wyczuwalne są słodkawe nuty, które nie są nachalne, a wręcz rozweselają i dopełniają całość. Momentami wyczuwam w nim zapach gumy balonowej. Wydzielany aromat jest intensywny, ale nie duszący. To zupełnie inna, nowa odsłona kwiatowych aromatów. Uwodzicielski, magiczny i bardzo kobiecy.
Moja ocena: 10/10

Zapach Midnight Jasmine będzie zapachem miesiąca w maju, więc myślę że warto w tym okresie sięgnąć po niego i wyrobić sobie na jego temat własne zdanie. Nie powinniście żałować - ja go pokochałam :)
Wszystkie woski Yankee Candle możecie kupić w sklepie Homedelight.pl.

25 komentarzy:

  1. Tych wosków akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam i na pewno wyląduje w następnym zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie będziesz żałować :-D

      Usuń
  3. Mam "White Gardenia " i uwielbiam naprawdę jest bardzo kobiecy bo syn go nie cierpi hihi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nikt nie narzekał :-D

      Usuń
  4. oba woski należą do moich ulubionych, zapachy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobnego "nosa" do zapachów :)

      Usuń
  5. UWIELBIAM♥
    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te świeczki :)

    http://skalinowskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych zapachów jeszcze nie znam - póki co "kończę" swoje starocie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przy najbliższej okazji zerknij na nie, bo są warte uwagi :)

      Usuń
  8. Ah te kwiatowe, słodkie zapachy. Muszą być obłędne :) Pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż poczułam ich zapach przez laptopa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeah, o to chodziło :D Challenge accepted :P

      Usuń
  10. chyba tak :) póki co paliłam tylko te 2 :) są bardzo wydajne, dłuuugo pachną <3
    Ja właśnie mam bzy w domu i tak pięknie pachnie mi wiosną <3 ale zdecydowanie wolę zapach konwalii :D zaciekawił mnie ten 2 wosk

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo, ja też mam White Gardenia ;d musze wypróbować go ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ten gardeniowy mnie od dawna kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała w końcu kupić te woski i odpalić w moich czterech ścianach tylko kominek muszę kupić dużo tańszy niż proponuje producent :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłabym się raczej na Midnight Jasmine . Uwielbiam zapach jaśminu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatowe zapachy, zwłaszcza jaśmin to totalnie nie moje zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)