wtorek, 29 kwietnia 2014

Ulubieńcy kwietnia

Witajcie ;)

Kolejny miesiąc już prawie za nami, więc jest to dobry moment na podzielenie się z Wami moimi kosmetycznymi ulubieńcami. 


Paletka Sleek Sunset to cienie, po które bardzo często sięgałam w mijającym miesiącu. Ma ona przepiękne kolory, które idealnie zgrywają się z moimi niebieskimi oczami. Piękne, połyskujące cienie, które dodają blasku spojrzeniu i troszkę tajemniczości - magia! Stała się jedną z ulubionych paletek i chyba szybko z niej nie zrezygnuję. Tutaj znajdziecie makijaż wykonany tą paletką.

Żelowy eyeliner Maybelline Lasting Drama to mój totalny ulubieniec. Jest niesamowicie wytrzymały, intensywnie czarny i nie rozmazuje się w zewnętrznym kąciku, co miało miejsce przy innych eyelinerach. Nakładam go pędzelkiem dołączonym do opakowania i nawet daje on radę. Z czystym sercem mogę go polecić, jest świetny!

Suchy szampon Batiste otrzymałam od Magdy w mikołajkowej paczuszce i towarzyszy mi on od tamtego czasu. Świetnie nadaje się do odświeżenia włosów, ładnie odbija je od skóry i dodaje objętości. Nie bieli on moich włosów, gdyż posiadam wersję przystosowaną do ciemnych włosów. Nie wiem, czemu jeszcze nie dodałam jego recenzji - muszę to szybko nadrobić :)


Odżywczy krem do rąk DeBa - w ostatnim czasie sięgałam bardzo często. O dziwo zaczęłam regularniej kremować ręce i oby weszło mi to w nawyk. Świetnie nawilża, pięknie pachnie i odżywia skórę. Niestety już mi się kończy, ale w zapasach mam kremik DeBa w innej wersji zapachowej i mam nadzieję, że spisze się równie dobrze. Tutaj znajdziecie recenzję tego kremu.

Lakiery piaskowe Wibo Candy Shop - na ich punkcie w ostatnim czasie mam strasznego bzika. Mają one przepiękne, oryginalne kolory, są niedrogie i świetnie utwardzają paznokcie. Wytrzymałość też jest na plus, ale dokładnie opiszę je w recenzji, która pojawi się już niebawem. Tutaj możecie zobaczyć te lakiery na pazurkach: malinowy i amarantowy.

Znacie któryś z tych produktów? Lubicie je? :)

58 komentarzy:

  1. Paletki Sleeka to jedne z moich ulubionych :) Liner Maybelline miałam jakiś czas temu i też bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery planuje kupić na promocji w Rossie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tyle osób na nie poluje, że nie wiem czy będzie to łatwe ;) Ja chcę jeszcze najjaśniejszą brzoskwinkę :)
      Niedługo pojawi się recenzja tych lakierów, więc zapraszam :D

      Usuń
  3. fajna paleta, lubię suche szampony Batiste

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nic :)
    Ostatnio drugi raz użyłam suchego szamponu i trochę mnie do siebie w końcu przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku nie byłam przekonana, ale jak już się nauczyłam go używać to go pokochałam :D

      Usuń
  5. muszę wreszcie kupić ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy! Ja kupiłam niedawno mój 1y szampon Batiste tropical i jestem w nim zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie chcę sprawdzić, jak on pachnie ;) Jak wykończę swój to z pewnością sięgnę po tę wersję zapachową :D

      Usuń
  7. Lubie te lakiery, mam 3:) liner niedawno kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę jeszcze 01, ale nie mogę go nigdzie dostać ;(

      Usuń
  8. Używam jedynie szampon batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja również i jak na razie (odpukać) nigdy mnie nie zawiódł :D

      Usuń
  10. Chyba się skuszę na ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Naprawdę warto, tym bardziej na promocji -49% albo -40% :)

      Usuń
  11. Mam ten eyeliner i też go lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam wczoraj kupić ten najjaśniejszy piasek, ale nie było w moim rossmannie :( mam nadzieję, że jeszcze go dopadnę, bo mnie skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też go nie ma :/ A niedługo dodam recenzje tych piasków, pewnie na dniach bo zdjęcia już mam gotowe :)

      Usuń
  13. Mam dokładnie tę sama wersję Batiste i lubię :) Natomiast eyelinera Maybelline chcę się pozbyć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, a cóż on biedny Ci takiego zrobił? :) Nie lubisz żelowych eyelinerów? :))

      Usuń
  14. Paletka mnie kusi, a co do lakierów to w Rossmannie na -49% na pewno je kupię, bo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka sleek mi się marzy;)) a te lakiery tez musze przetestować wszyscy je chwalą ;)
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz upolować tę paletkę, naprawdę warto ;)

      Usuń
  16. Paletka sleek mi się marzy;)) a te lakiery tez musze przetestować wszyscy je chwalą ;)
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  17. To już wiem po jakie lakiery podrepczę za tydzień do Rossmanna :D
    Mam krem do rąk z DeBy i mi też służył (inna wersja) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory lakierów :) jak sprawdza się ta paletka? ja używam Technic i jest super :) Zapraszam do mnie na Nowy wpis nahttp://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/sunny-sunday.html Zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest - jak większość Sleeków zresztą :) Ja zawsze cienie nakładam na bazę i wytrzymują one cały dzień bez poprawek :))

      Usuń
  19. Żelowy eyeliner Maybelline również jest moim ulubieńcem. Lakierów piaskowych nie mam dużo w swojej kolekcji, bo strasznie ciężko się zmywają i narazie nie skuszę się na więcej. Kusiły mnie swego czasu szampony Batiste, ale stwierdziłam, że mam jeden z Isany, którego praktycznie nie używam i kolejny pewnie też by się kurzył :) Ładne kolory sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi lakierami na szczęście nie jest aż tak ciężko i dosyć szybko znikają z pazurków (zmywałam zmywaczem z Isany)

      Usuń
  20. cienie sleek, eyeliner maybelline i kremik do rąk o zapachu wafelków to również moi ulubieńcy :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka Sunset to jedna moich ulubionych paletek do makijażu :) A Lakiery Candy Shop też znajda się u mnie w ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne upodobania kosmetyczne :)

      Usuń
  22. Lakiery zdecydowanie podbijają teraz blogosferę, ale kolory rzeczywiście mają słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijają, bo są przepiękne ;) Ja za parę dni dodam ich recenzję ;D

      Usuń
  23. ja bym się na paletkę skusiła:P

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten krem do rąk, no i nawet jestem z niego zadowolona :)
    piękne kolory lakierów, może się na nie skuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam zamiar na promocji kupic sobie te piaskowe lakiery :) sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym upolować kolorek 01, ale tyle osób już na nie poluje, że nie wiem czy mi się uda ;) Oby! :)

      Usuń
  26. mam ten suchy szampon w wersji tropikalnej i jak dla mnie - hit :D faktycznie podnosi włosy u nasady i przedłuża świeżość.

    A te lakiery z Wibo na pewno kupię w przyszłym tygodniu ;) przekonałaś mnie do nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój następny będzie tropikalny, bo strasznie chciałabym zobaczyć jak pachnie :)

      Usuń
    2. pachnie pięknie ;) chociaż myślę, że przy częstszym stosowaniu zapach mógłby być męczący.

      Usuń
  27. Woski Black plum blossom i merry berry, którą właśnie palę w kominku <3 no cudowne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, są świetne! :) Jak coś Ci się jeszcze spodoba to koniecznie daj znać :)

      Usuń
  28. Szkoda że nie trafiłam na ten krem DeBa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przejdź się jeszcze do biedronki, ja w ubiegłym miesiącu kupiłam inną wersję zapachową - było ich sporo, a leżały w alejce z kosmetykami :)

      Usuń
  29. uwielbiam lakiery wibo, szczególnie tą edycje candy :) a rozmyślam ciągle nad paletkami Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja nie znam żadnego produktu osobiście, chociaż ze "słyszenia" znam wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam ani jednego :( najbardziej ciekawi mnie ten eyeliner i szampon suchy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też uwielbiam ten suchy szampon, a na ten lainer poluje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletkę Sleeka mam, ale w innych kolorkach ;) Fajni Ci Twoi ulubieńcy hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę zakupić suchy szampon w wersji dla ciemnowłosych!;)

    Pozdrawiam!;*
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)