wtorek, 13 maja 2014

Decoupage: Biało-różowa szkatułka

Witajcie :)

W ostatnim czasie odkurzyłam moje decoupagowe przyrządy i zabrałam się za ozdabianie. Na pierwszy ogień poszła szkatułka, która stała się prezentem urodzinowym. Tym razem zdecydowałam, że całość będzie utrzymana w bieli z różowymi i zielonymi elementami. 

Górę szkatułki ozdobiłam zielono-różowym motywem serc, przypominającym scrapbooking. Na brzegach motywu przykleiłam wstążeczkę w pastelowo-różowym odcieniu. A w środku znajdują się 4 różowe przegródki, które umożliwią zachowanie porządku w naszych skarbach. 


Nieskromnie powiem, że bardzo podoba mi się ta szkatułka - ostatnio wszystko, co jest białe i wiąże się z wyposażeniem i ozdobą wnętrz podbija moje serce. W podobnych kolorach wykonałam swoje nowe pojemniczki - na paletki cieni i pędzle, ale o tym innym razem ;)

A tutaj (klik) znajdziecie moje pozostałe decoupagowe wypociny :) 

27 komentarzy:

  1. Ale śliczna jest ta szkatułka <3 Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepięknie, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna:))) Chcę taką samą:))) zrób mi, zrób mi zróóóób:)))))) Trzymałabym w niej pomadki:) masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :* Jeśli byłabyś zainteresowana to napisz mi maila i tam mogłybyśmy dogadać szczegóły ;) Jaki wzór, wielkość szkatułki, itd :)

      Usuń
  4. no patrząc na tę szkatułkę, jestem jeszcze bardziej przekonana, że mój listownik byłby przepiękny <3
    także odezwę się, jeśli się zdecyduję. Na razie kiepsko z kasą, bo zbieram na telefon :) Ty masz samsunga galaxy s2 plus, tak? nie wiem czy dobrze pamiętam? :) I jak Ci się on podoba?

    co do reklamacji i kłótni w sklepie, to bardzo dobrze! trzeba walczyć o swoje, bo mamy takie prawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, dzięki :*

      Tak, mam samsunga galaxy s2 (bez plusa :P) i świetnie mi się z nim współpracuje. Nie tnie się, w miarę szybko wszystko śmiga, mam zainstalowanych kilka aplikacji i nie zwolniło go to na szczęście :) Zdjęcia też robi nie najgorsze, choć jeszcze muszę się poduczyć je robić :P

      Usuń
    2. już jestem szczęśliwą posiadaczką, ale wersji z plusem, bo się bardziej opłacało kupić <33 póki co- zachwyt

      Usuń
  5. Piękna, dziewczęca i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła Ci ta skrzyneczka przepięknie, jest urocza i podbiła by serce niejednej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta szkatułka :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, tak jak wszystkie twoje zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIEKNA! WIDZĘ, ŻE TEŻ SIĘ WCIĄGNĘŁAŚ ! MNIE TEŻ TO POCHŁONĘŁO:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna , ja nie mam niestety talentu ani wyobraźni do takiego rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamuniu, to jest cudne!! :) Przepiękna szkatułka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś sama zajmowałam się decoupage, przypomniałaś mi wiele dobrego <3 masz talent kobieto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna. Ja niestety mam dwie lewe ręce do prac DIY plus brak cierpliwości, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jenyy ale piękne Ci wyszło :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)