czwartek, 22 maja 2014

Decoupage: Stojaki na pędzle i paletki cieni

Witajcie :)

Niedawno pokazywałam Wam biało-różową szkatułkę decoupage, którą bardzo miło przyjęłyście :* Dziś chcę Wam zaprezentować kolejne przedmioty wykonane przeze mnie tą metodą - a są to stojaki (kubki) na kosmetyczne skarby. 


Tak obecnie prezentują się moje stojaki na pędzle i Sleekowe paletki. Kiedy tylko znalazłam te drewniane kubeczki od razu wiedziałam do czego mi posłużą. Zawsze miałam problem z przechowywaniem Sleekowych paletek, nie miałam dla nich jednego specjalnego miejsca, aż do teraz. Stojak ten idealnie mieści 7 paletek, które w końcu są uporządkowane i ładnie się prezentują. 

Drugi stojak służy mi jako pojemnik na pędzle do makijażu (mój poprzedni pojemnik na pędzle znajdziecie tutaj). Idealnie mieści on moje dotychczasowe skarby do upiększania zarówno całej twarzy, jak i oczu. Razem te dwa pojemniczki tworzą zgrany komplet, który pięknie prezentuje się na półce i przyciąga wzrok ;)


Na początku nie mogłam się zdecydować na jaki kolor je pomalować i jakim motywem je ozdobić. Na początku miały być w kolorze żółto-brązowym, jednak ostatecznie wygrała moja nowa miłość do białych dodatków. Po pomalowaniu stojaków białą farbą dodałam do nich różowo-fioletowe serwetkowe kwiaty i w efekcie wyszły mi bardzo wiosenne stojaki :P A tak prezentują się one z każdej strony:


A Wy w czym przechowujecie swoje kosmetyczne skarby? :)

29 komentarzy:

  1. Jakie piękne pudełeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pudełeczka :) Też nie mam gdzie podziać paletek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie wygląda!:) Ja tez mam zamiar opanować tą technikę i przygotować sobie kilka pojemników na moje skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pojemniki ;) Lubię oglądać takie prace, bo sama nie potrafię wyczarować takich cudeniek :)
    Moje pędzle mieszkają w osobnej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to mało powiedziane! :) CUDOWNE!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent do pięknych zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże to coś pięknego! Dla są idealne :) Coś czuję, że Cię wykorzystam do zrobienia identycznych tylko, że 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrażam prawdziwy zachwyt:) Twój dekupaż jest pełen dobrego smaku i perfekcji wykonania - a to nie jest szczególnie częste w tej technice zdobienia. Przy tym idealnie dobrałaś kolorystykę - dzięki niej pojemniczki stanowią prawdziwie kobiece wyposażenie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne! No i idealne rozmiarem na Twoje cuda :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają! ja jednak wolę trzymać pędzle w zamkniętych pojemnikach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś bawiłąm się decoupage,ale tak dawno temu...Ostatnio myślałam nad ozdobieniem szkatułki w ten sposób. Podpowiedz, jakiego kleju używasz oraz farby.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne!!!! Fajnie by wyglądały z niebieskimi kwiatkami! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne :) masz do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładne :)


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ DLA PAŃ, KTÓRE LUBIĄ KLASYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę sobie takie sprawić, przepięknie je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie ozdobiłaś te pojemniki <3
    Moje pędzle mieszkają w biedronkowym pojemniczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są przepiękne, jesteś bardzo zdolna: )
    Ja także coś tam wyklejam jak mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są śliczne. Właśnie sama poszukuję miejsca na moje kosmetyki i pędzle, ale jeszcze nie mają stałego na razie :) podsunęłaś mi fajny pomysł :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)