piątek, 9 maja 2014

Kilka słów wyjaśnienia

Witajcie :*

Przepraszam Was kochane, że na blogu w tym tygodniu pojawił się mały zastój - w planach miałam wiele wpisów: recenzji, makijaży oraz paznokci, ale niestety dopadło mnie pisanie pracy magisterskiej ;( Od poniedziałku męczę ostatni rozdział i ciągle coś liczę, sprawdzam i analizuję. Mam nadzieję, że wyrobię się z tym do niedzieli. Jak już się zmusiłam i przysiadłam do pisania, to nie chcę robić sobie przerw, bo wiem jak trudno będzie mi się potem do tego zabrać :]

Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i poczekacie ;)) A wieczorami, kiedy robię sobie wolne od pisania odstresowuję się przy decoupage - spodziewajcie się w niedalekiej przyszłości notki z moimi pracami. Przeprosiłam się z farbami i serwetkami, i o dziwo znów zapałałam miłością do tej metody ozdabiania przedmiotów :)


A teraz chciałabym życzyć Wam miłego weekendu i mam nadzieję, że powrócę tu niedługo z nowymi wpisami ;) 

18 komentarzy:

  1. Oczywiście, że zrozumiemy i poczekamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pisaniu i w obronie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obrony jeszcze troszkę czasu (na początku lipca), ale dziękuję :*

      Usuń
  3. No coz... Mi udzielilas rozgrzeszenia za niepisanie wiec Tobie tez sie nalezy :p tylko pamietaj o postanowieniu poprawy :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy ;) dobrze, ze znalazlas chwile dla odstresowania. to jest kazdemu potrzebne;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, zdecydowanie była mi potrzebna :P A teraz nadchodzą juwenalia, więc będzie sporo okazji do odstresowania :P

      Usuń
  5. Powodzenia! :) jestem bardzo ciekawa tych deco. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za magisterskę, niech sie pisze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sama :P Dziękuję, już skończone :D

      Usuń
  7. życzę Ci powodzenia, ma nadzieję, że po obronie odsapniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obrony jeszcze jakieś 2 miesiące, ale dziękuję :*

      Usuń
  8. życzę dużo weny i szybkiego skończenia pisania pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu pisania a pisania , to powodzenia i szybkiego ukończenia pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w pisaniu pracy :) Czekam na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)