poniedziałek, 12 maja 2014

Lekcja makijażu: Morskie oko przełamane fioletem i różem

Witajcie ;)

Dziś przygotowałam Wam obiecany stepik do oczka, które mogliście oglądać przy okazji recenzji cieni mySecret (klik). Makijaż ten jest połączeniem morskiego odcienia z odrobiną fioletu i mocnego różu - będzie ciekawie :P 


1. Od wewnętrznego kącika do połowy długości górnej powieki nakładam beżowo-różowy mat (mySecret #512).
2. Na pozostałą część ruchomej powieki nakładam matowy cień w kolorze morskiej zieleni (mySecret #520).
3. Załamanie powieki podkreślam granatowym matem, który delikatnie rozcieram ku górze (mySecret #509).


4. Zewnętrzny kącik dolnej powieki zaznaczam fioletowym matem (mySecret #515).
5. Środek dolnej powieki podkreślam mocnym różem o matowym wykończeniu (mySecret #514).
6. Wewnętrzny kącik rozjaśniam tym samym różowo-beżowym cieniem, którego używałam na górnej powiece (mySecret #512).


7. Czarnym eyelinerem maluję cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs i w zewnętrznym kąciku wywijam ją ku górze (Maybelline).
8. Tuszuję rzęsy (Catrice).



Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Hean Matte Touch,
*korektor Collection,
*kamuflaż Catrice,
*puder mineralny Mariza,
*róż rozświetlający Mariza #słoneczna brzoskwinia,
*mapka brązująca Sensique.
Brwi:
*cień Maybelline Color Tatto #40 Permanent Taupe.
Oczy:
*baza pod cienie Hean Stay On,
*cienie mySecret Matt (#509, #512, #514, #515, #520),
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara Catrice Lashes to kill (False Lash Fibres).
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail #89.

Do następnego! ;)

24 komentarze:

  1. Na ładnym oku to i makijaż piękny :) Też chciałam robić stepiki swoich makijaży, ale ze zdjeciem pomalowanego już mam problem a co mówić zdjęcia etapów malowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj znam te ból - możesz zerknąć na moje pierwsze makijaże na blogu. Te zdjęcia to dramat i sama się dziwię, że je tutaj wstawiłam :P A co najśmieszniejsze nie zmieniłam ani aparatu, ani oświetlenia - poprostu nauczyłam się w ktorej części domu zdjęcia wychodzą najlepiej, z jakiej odległości je robić. I zawsze robię mnóstwo zdjęć i potem wybieram tylko kilka z nich :P

      Usuń
  2. Podoba mi się ! :) Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak ładnie się prezentuje, a ja jestem w te klocki cienka jak polsilver:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobra jesteś :P
      Niestety, ale tutaj tylko ćwiczenia pomogą. Popróbuj sobie wykonywać makijaże w wolnej chwili, nawet jeśli nigdzie nie wychodzisz. Dobre rozcieranie to przede wszystkim praktyka, godziny spędzone przy pędzlu :P

      Usuń
  4. Może wypróbuję taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fjany! i usta mi sie bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam niestety długą widoczną niebieską żyłę z zewnętrznej strony oka, co uniemożliwa mi nałożenie niebieskich cieni, gdyż wygląda to jakbym sie rozmazała, jak znajdę idealny, długotrwały korektor to kto wie, może tego typu odcienie będą fajną odmianą dla mojej powieki, u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś korektora z Collection? Ja niedawno skusiłam się na niego (z allegro) i powiem Ci, że ma bardzo mocne krycie :))

      Usuń
    2. Nie próbowałam tego korektora, a z kolei tyle się naczytałam o kamuflażu z catrice i teraz sama nie wiem, który miałabym wybrać

      Usuń
  7. Delikatnie, dziennie, bardzo fajny makijaż :) Ale jakie masz śliczne kolczyki, ostatnio bardzo polubiłam kobalt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tam są 3 kamyczki - każdy w innym kolorze (od niebieskiego po fiolet). Kupiłam je za szalone 5zł na letniej wyprzedaży w C&A :P

      Usuń
  8. genialnie rozcierasz te cienie, ja się chyba nigdy nie nauczę :(

    dowiedziałam się, że takie listowniki (surowe) można kupić w empiku i ozdobić metodą decoupage. Czy jakbym miała kiedyś przypływ gotówki, to mogłabym Cię prosić o wykonanie takiego dla mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się nie nauczysz, jak nauczysz? Machaj pędzlem po powiece i samo się rozetrze :P

      Jasne że tak :P Dogadamy się co do wzoru i nie będzie problemu :) Ostatnio nawet odkurzyłam swój "warsztat" decoupage'owy i znów zapałałam miłością do tej techniki ;) Także byłaby to dla mnie sama przyjemność :P

      Usuń
  9. świetny makijaż ten morski bardzo pasuje do tego różu, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawienie kolorków :P wypróbuje u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)