piątek, 2 maja 2014

Lekcja makijażu: Soczysta wiosna

Witajcie :)

Te z Was, które obserwują mnie od dłuższego czasu wiedzą, że zawsze lubiłam kolorowe makijaże. Jakimś dziwnym zrządzeniem losu w ostatnim czasie takich makijaży na blogu było jak na lekarstwo, więc najwyższy czas to zmienić ;) W obroty wzięłam aż trzy cienie, z czego główną rolę grają tutaj cienie Sensique. Moją inspiracją do tego makijażu był ten oto look


1. Na całą powiekę ruchomą nakładam fioletowy cień (Sensique #153) i wyciągam go w zewnętrznym kąciku.
2. Puchatym pędzlem z odrobiną pudru (cielistego cienia) rozcieram granice fioletu.
3. Wewnętrzny kącik podkreślam białym matem (Kobo #101).


4. Dolną powiekę maluję morskim matem i wyciągam go w zewnętrznym kąciku (Sensique #147).
5. Czarnym, żelowym eyelinerem podkreślam linię wodną oraz przestrzeń między rzęsami na górnej powiece (Maybelline).
6. Tuszuję rzęsy (Hean).


I gotowe ;) Jak same widzicie makijaż ten nie jest skomplikowany i spokojnie można mieszać ze sobą różne kolorki - nie tylko fiolet z morskim odcieniem :)


Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Pierre Rene Skin Balance,
*korektor Collection,
*kamuflaż Catrice,
*puder mineralny Mariza, 
*mapka brązująca Sensique.
Brwi:
*cień Maybelline Color Tatto #040 Permanent Taupe,
Oczy:
*baza pod cienie Hean Stay On,
*cienie Sensique Velvet Touch (#147, #153),
*cień Kobo (#101),
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXl Volume.
Usta:
*błyszczyk Hean Lip Gloss Pearl & Minerals #159.

42 komentarze:

  1. Nie przepadam za różami, ale Twój makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust :))

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. Morski mat jest przecudownyyy
    Kochana, zapraszam Cię na mojego nowego bloga (Czarnej eM już nie ma) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Uwielbiam bazę Hean ale jakoś ostatnio nie mogę jej nigdzie dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź może na ich stronie, gdzie u Ciebie w mieście są drogerie z ich kosmetykami. Ewentualnie ratuje cię ich sklep internetowy, ale to już przy większych zakupach :P

      Usuń
  5. świetne polączenie kolorów, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, podoba mi się taka zabawa kolorami, róż mocno przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło ;) Z czym jak z czym, ale z makijażem oka to ja lubię zaszaleć :P

      Usuń
  7. Podziwiam za umiejętność i odwagę :) Ja to kurczowo trzymam się odcieni nude...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba się wyłamać i zaszaleć :D

      Usuń
  8. Świetny, bardzo Ci pasuje taki kolorowy, radosny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba tez roz. Bardzo ladnie Ci wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladnie!:)tez kocham kolorowe makijaze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale różowiutko :)
    Idealne połączenie kolorystyczne na słoneczną majówkę (nie twierdzę, że od razu imprezę w plenerze... ;)). I pasuje do twojej karnacji - ja, bladziutka niczym świeżo otynkowana ściana, chyba niezbyt dobrze bym się w nim prezentowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha otynkowana ściana mnie zabiła :P Ja też nie mam zbyt ciemniej karnacji - bronzer robi swoje :P

      Usuń
  12. Nie lubię różu na powiekach, ale u Ciebie wygląda to całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne połączenie kolorów. I na tle takiej intensywnej barwy rzęsy wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się w różu nie widzę , ale Tobie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, cudowny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny róż. Kolorek nie dla mnie ale na twoich oczach prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż, który idealnie do Ciebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny i intensywny róż! Podoba mi się w połączeniu z tym dolnym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne kolorki! Idealne na wiosnę i lato <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci pięknie w tych kolorkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki cudowny ;o tak bardzo podobają mi się te kolory! ja w nich pewnie wyglądałabym głupio.. a Tobie tak cudownie pasuje :)
    haha, też mnie to rozbawiło, ale serio :D jak na półce jest napisane 1,35 zł to mam zapłacić 1,35 zł a nie prawie dwa złote... no! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja to już nie raz się tak kłóciłam przy kasie :P I od jakiegoś czasu mam gdzieś, co pomyśli sobie ktoś za mną w kolejce, czy sama sprzedawczyni :P A najbardziej "lubię" jak idę na wojnę ze sprzedawczynią w odzieżowym/obuwniczym, gdy chcę coś oddać/zareklamować :P Wtedy to mi się buzia nie zamyka xD

      Usuń
  22. bardzo fajny makijaż :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny, ale odważny, nie wiem czy bym w takim wyszła na zewnątrz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, nie rzuca się aż tak bardzo w oczy :P Latem z pewnością nie raz wyjdę z takim makijażem na miasto :D

      Usuń
  24. Po raz kolejny padam z zachwytu i modlę się o dar umiejętności robienia takiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuj - nic się samo nie zrobi :P

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)