wtorek, 6 maja 2014

Manicure: Błękit w kropki

Witajcie ;)

Dziś chciałam pokazać Wam moje pazurki, które obecnie noszę. Jest to połączenie błękitu z odrobiną bieli na serdecznym palcu pod postacią kropek. W sieci aż każdego dnia znajduję mnóstwo zdjęć pięknych zdobień, które chciałabym wykonać. Niestety, moje zdolności manualne często są niewystarczające, ale nie poddaję się ;) W poniższym manicure postawiłam na słodkie kropeczki, które nie są aż tak trudne do wykonania:


Impulsem do zrobienia tego zdobienia był mój nowy, błękitny lakier z Hean. Chciałam go wypróbować i aktualnie testuję jego wytrzymałość. Kolorek ma wręcz obłędny, ślicznie błyszczy, ale ma ogromny minus, którym mnie strasznie rozczarował - pigmentacja. Do pełnego krycia widocznego na zdjęciu potrzebowałam aż 3 warstw lakieru. Dla mnie jest to za dużo, nie lubię czekać, aż lakier wyschnie, a potrójne czekanie to już dla mnie koszmar. No nic, zobaczę ile wytrzyma na moich pazurkach i może zmienię o nim zdanie?? Tyle wrażeń po pierwszym użyciu - po więcej informacji zaproszę Was za jakiś czas do szczegółowej recenzji :P


Do wykonania manicure wykorzystałam:
*lakier Hean Spring Summer #227,
*lakier I  Hean #401,
*top coat  Gel Look Golden Rose.


Lubicie błękity i niebieskości na paznokciach?

_______________________________________

Chciałabym zaprosić Was na mój Instagram, na którym udzielam się już od jakiegoś czasu
i znajdziecie tam zdjęcia, których nie publikuję na blogu:

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Sonda do zdobień jest genialnym wynalazkiem ;P

      Usuń
  2. bardzo ładnie :) lubię kropki, groszki itp :) będę chciała spróbować , tylko muszę kupić biały lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się efektami :D

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia, ja tam z upragnieniem czekam do wakacji, pewnie jak ty <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj też błękit na pazurkach :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie błękitu i bieli ;) A te kropeczki prezentują się bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny błękit :) uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kropeczki i piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! A kolor niebieski - obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, uwielbiam niebieskie, błękitne, turkusowe, mam pytanie, czym robicie te kropeczki? pędzelkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczki robię sondą do zdobień, o taką: http://iv90-jewellery.blogspot.com/2013/09/manicure-niebieskie-ombre-w-kropki.html
      Z tego co się orientuję to kupisz ją w rossmannie (w szafie Wibo albo Lovely) :)

      Usuń
  10. Słodko to wygląda. Właśnie też zastanawiam się nad takim pin up manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ślicznie i precyzyjnie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny błękit! A kropeczki to Ci wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszły ;) Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolorek :) szkoda że 3 warstwy trzeba , tez nie lubię czekać ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kropeczki a jakie równiutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedyś identyczny mani, ale w innych kolorach :) ten biały pokrywa ładnie? bo szukam białego lakieru, który dobrze kryje już od dawna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to było moje pierwsze podejście do tego lakieru i nie próbowałam go na całą płytkę, Ale tutaj zrobiłam kropeczki jedną warstwą - po prostu przyłożyłam sondę i takie kropeczki wyszły, więc myślę, że nie jest źle :P

      Usuń
  18. piękny kolor :)
    i super równe kropeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny, kolorek super na lato, mam spodnie w takim kolorze, więc ten lakier pasowałby mi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak słabo kryje i potrzebuje aż 3 warstw :(

      Usuń
  20. piekny kolor a kropeczki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny kształt paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :P Cały czas nad nimi pracuję, ale one robią mi psikusa i się łamią :'(

      Usuń
  23. świetnie wygladaja te kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja szukam takiego błękitu, ale bardziej pastelowego i fioletu tez,
    obserwuje Cię na insta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Może zajrzyj do Golden Rose? Mają teraz nowe pastelowe lakiery z serii Rich Color i wypuścili jakąś nową linię lakierów :P

      Usuń
  25. Urocze są te paznokietki! Wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kropeczki :) szkoda, że ja nie mam zdolności, z moim talentem to miałabym najwyżej krowie łaty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krowie łaty też mają swój urok ;) A próbowałaś robić takie kropeczki sondą do zdobień? :)

      Usuń
  27. Podziwiam -prezentują się pięknie!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wygląda! I ten kolor :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)