czwartek, 1 maja 2014

Nowości kwietnia

Witajcie ;)

Gdy wczoraj zebrałam wszystkie moje nowości kwietniowe to aż się przeraziłam, że ja to wszystko kupiłam w ciągu jednego miesiąca. A pamiętam jak na początku kwietnia obiecywałam sobie, że w tym miesiącu szaleństw nie będzie. Do sporych zakupów zachęciły mnie promocje w Rossmannie i Naturze oraz rabaty na bodyland.pl oraz hean.pl. No cóż, to było silniejsze ode mnie...


Tak prezentują się zakupione przeze mnie kosmetyki - na początek zacznę od pielęgnacji - bo jest jej o wiele mniej niż kolorówki:


Jak widzicie na powyższym zdjęciu w pielęgnacji postawiłam głównie na włosy - a to wszystko za sprawą promocji -30% w Hebe na produkty do włosów. Skusiłam się na kolejne opakowanie odżywki Garnier, dwie maski Kallosa oraz na odżywkę w sprayu z Gliss Kur. Również do włosów używać będę oleju z Alterry - zaczynam coraz bardziej dbać o moje włosy, ale mam wrażenie, że im bardziej się staram, tym bardziej moje włosy dają mi popalić ;( 

Na początku kwietnia zakupiłam również olejek rycynowy do OCM i lekki krem do twarzy Alantandermoline, który pokazywałam Wam w ulubieńcach marca. W moje łapki wpadła także arbuzowa pomadka ochronna z Avonu oraz maseczka z tej samej firmy, która znalazła się w paczuszce od Egotiste :* 

Po przeczytaniu kilku Waszych pozytywnych opinii postanowiłam skusić się na krem do rąk Isana z limitowanej serii i powiem Wam, że pachnie obłędnie! Być może stanie się moim ulubieńcem :) To już są wszystkie kosmetyki pielęgnujące - teraz przejdźmy do kolorówki:


I tutaj już sporo się dzieje ;) W Rossmannie skusiłam się na dwa lakiery piaskowe od Wibo, o których niedługo będziecie mogły przeczytać szczegółową recenzję. Do koszyka trafił również korektor z Maybelline oraz róż Bourjois i Rimmel. W Naturze kupiłam fioletowy tusz Essence, a także dwa czarne tusze mySecret Create Your Lashes oraz 3 in 1. Skusiłam się także na transparentny puder z mySecret i bronzer Sensique. 

Z Hean zamówiłam sobie dwa wiosenne lakiery: błękit i malinę oraz bambusowy puder sypki, a w gratisie otrzymałam neonowo-różowy lakier z kolekcji "I love". Pomarańczowy mini-lakier to kolejny podarek od Egotiste - podobnie jak niebieski tusz do rzęs firmy W7. Na zdjęciu zobaczyć możecie również podkład Revlon Colorstay, który docelowo trafi do mojej mamy oraz rozświetlacz Peggy Sage, który dostałam w prezencie od Magdy :*


Ostatnia porcja nowości to produkty do oczu i ust. Z Hean zamówiłam moją ukochaną bazę pod cienie oraz 3 cienie do powiek. Natomiast w bodyland.pl kupiłam sobie dwie Sleekowe paletki - upragnione cienie Garden of Eden oraz pomadki Ballet.

W Inglocie podczas stylowych zakupów skusiłam się na paletkę na 10 cieni oraz 3 okrągłe wkłady, a w Avonie zamówiłam sobie przepiękną, kobaltową kredkę. Natomiast w Naturze wybrałam dwa sypkie cienie mySecret, pigment Kobo i cień Liquid Metal z Catrice. 

Ufff, to już wszystkie kosmetyki, które przytargałam ze sobą do domu :) Sporo się tego nazbierało i teraz muszę przejść na detoks, bo mój portfel dłużej tego nie wytrzyma. Mam nadzieję, że w maju nie będzie zbyt wiele kuszących promocji :)

A czy do Was też przywędrowało sporo nadprogramowych, nieplanowanych kosmetyków?

53 komentarze:

  1. O jaaa, kochana ja mam tyle kosmetyków co Ty nowości w 1 miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mnie w kwietniu zdecydowanie poniosło z zakupami :P

      Usuń
  2. Ojj poszalałaś! świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow spore zapasy :D poszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no zwariowałas! ale lakiery piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś moja droga, poszalałaś :) Mnie kuszą paletki pomadek od Sleek Ballete i Siren :D Dobrze, że w maju mam imieniny to bez wyrzutów sumienia będę mogła sobie je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka do włosów LATTE jak dla mnie to ulubieniec kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego :D postawiłam sobie bana na kolorówkę, ale szykuje się promo w hebe i chyba kupię co nieco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :) Zainteresowało mnie sporo rzeczy, będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałam, że olejek rycynowy kupiłaś na rzęsy :) Jak się sprawdza przy ocm?
    Męczę się z bazą pod cienie z Hean i nie wiem czemu wszyscy ją chwalą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, a ja ją uwielbiam. Mam ponad rok swoją i nadal ma kremową konsystencję, podbija kolor i świetnie trzyma cienie na powiekach.

      A co do ocm to gdy byłam konsekwentna i codziennie tak oczyszczałam twarz to zauważyłam, że zmniejszyła mi się ilość wyprysków na twarzy :) Ale jak ze wszystkim tak i z OCM stosuję jak mi się przypomni ;(

      Usuń
  10. U mjie też zbyt wiele zakupów. Muszę przystopować, bo wyrzuty sumienia nie dają mi spokoju

    OdpowiedzUsuń
  11. zaszalałaś :D Sporooo tego :D
    Ile kosztował Cię ten krem do rąk? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zaciekawił Alantan dermoline. Polecasz go? bo widziałam ten krem w polskim sklepie i tak się zastanawiam czy go kupić :P
    Czarna M (nie chce mi się logować hahaha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny na dzień - pod makijaż. Na noc polecałabym jednak coś mocniejszego, bardziej nawilżającego :)

      Usuń
  13. faktycznie poszalałaś! Jeej, kiedy była ta promocja 30% na kosmetyki do włosów w Hebe? Wygląda na to, że przegapiłam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś na początku kwietnia ;)

      Usuń
  14. Kochana ja kupiłam ponad 40 produktów, szok i niedowierzanie:D widzę, że Ty też nie próżnowałaś:D Lubię te lakiery Wibo, odżywkę garniera i bazę Hean:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż miło popatrzeć na takie duże zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile tego wszystkiego, ja się cieszę, że do Rossmanna i Natury w ogóle mnie nie ciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. och chciała bym choć połowę tego :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Szaleństwo! Jestem ciekawa maskar i Isana Hand ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę powiedzieć, że Isana jest genialna i polecam! Niebawem naskrobię recenzję :D

      Usuń
  19. Oo sporo tego :)
    w tym miesiącu w moje posiadanie również wpadło kilka kosmetyków, ale zdecydowanie mniej niż u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też poszalałam w kwietniu z kasą, ale jak zobaczyłam Twoje zakupy, to troszkę mi się lżej zrobiło na sercu haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hie hie rozgrzeszam Cię odbra kobieto :D
      To teraz znajdź mi kogoś kto mnie rozgrzeszy :P

      Usuń
  21. Poszalałaś. Kolejny raz żałuję, że nie mam w pobliżu drogerii Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszalałaś, poszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory lakierów do paznokci wybrałaś. I muszę Ci powiedzieć, że w ogóle zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo tego :D Szczerze mówiąc, posiadam niewiele większy zasób całej mojej kolorówki od Twoich zakupów :D
    Ale pod pielęgnacją półki się uginają, a drzwi w szafkach krzyczą :p
    Ogólnie ostatnio prawie nic nie kupuje, natomiast masowo... wymieniam na wizażu :D Praktycznie nie ma dnia w tygodniu, abym nie leciała na pocztę ;) To uzależnia... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę podłapać pomysł :)

      Usuń
  26. Widzę zakupowe szaleństwo :) Znam tylko podkład z Revlonu, który ostatnio odstawiłam na rzecz podkładu mineralnego z Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę kupić ten alantan, bo już tyle o nim słyszałam, że nie mogę się oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny kremik na dzień, pod makijaż :)

      Usuń
  28. mój zakupoholizm mnie przeraził, ale Twój... :) wariatko napad zrobiłaś na drogerie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa poszłam ze spluwą i kazałam wrzucać im wszystko do worka xD

      Usuń
  29. Uwielbiam te piaski z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale tego nazbieralas!:) naprawde duzo:) ja tez troche poszalalm ale nie az tak;) udanego uzytkowania wszystkich tych wspanialosci:)

    OdpowiedzUsuń
  31. aaale super! z tego co widzę, to mam z Twoich rzeczy tylko odzywkę z garniera, ale jest swietna (kazda z tej serii) ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko siedzieć i się malować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)