poniedziałek, 5 maja 2014

Recenzja: Wibo - Lakiery do paznokci Candy Shop (efekt piasku)

Witajcie :*

Linia Candy Shop wkręciła się do blogosfery w tempie błyskawicznym i robi ogromną furorę. Ja sama im się poddałam i skusiłam się na dwa z czterech dostępnych kolorów: malinowy #02 oraz amarantowy #03. Pokazywałam Wam już jak prezentują się na paznokciach, a teraz czas poddać je wnikliwej recenzji.


Cena: 6,99 zł
Pojemność: 8,5 ml
Gdzie kupić? Drogerie Rossmann

Od producenta:
"Cukierkowe, słodkie, kolorowe... paznokcie. Hit aktualnego sezonu! Kolekcja najsłodszych kolorów. Lakier do paznokci o modnej strukturze piasku. Lakier do paznokci Candy Shop po nałożeniu i wyschnięciu tworzy na płytce paznokcia bardzo modną, piaskową fakturę. Specjalnie dobrane kolory czteroosobowej kolekcji tworzą słodki i cukierkowy obraz na paznokciu zgodnie z najnowszymi trendami!Formuła lakierów szybko schnie, idealnie kryje, długo utrzymuje się na paznokciach."


Moja opinia:
Lakiery te zwabiły mnie do szafy Wibo swoimi pięknymi, nasyconymi kolorami, a gdy przeczytałam, że mają one wykończenie piaskowe to od razu wiedziałam, że "muszę je mieć!". Stwierdziłam jednak, że nie będę przesadzać, bo mam strasznie dużo lakierów i zdecyduję się tylko na jeden z całej czwórki - wybrałam intensywną malinkę #02. Jednak gdy tylko wieczorem pomalowałam pazurki już wiedziałam, że na jednej buteleczce się nie skończy ;) Następnego dnia pomaszerowałam do Rossmanna i wrzuciłam do koszyczka kolejny lakier - róż wpadający w fuksję o numerze #03. 


Lakier posiada wygodną i typową dla lakierów Wibo 8,5ml buteleczkę z wygodnym pędzelkiem. Jest on standardowej szerokości i dobrze manewruje się nim po paznokciu - choć jak dla mnie mógłby być on szerszy (lubię, gdy przejadę pędzelkiem 2 razy po płytce i gotowe). Lakier dość szybko zasycha i tworzy piękną piaskową strukturę na paznokciu. Jest ona delikatna, ale dobrze widoczna i odczuwalna. Matowe wykończenie dodatkowo podkreśla piaskowy efekt lakieru. Do pełnego krycia potrzebuje on dwóch cienkich warstw. 


Jeżeli chodzi o zmywanie to lakiery te wypadły całkiem nieźle. Schodzą one troszkę ciężej niż zwykłe lakiery do paznokci, ale to było do przewidzenia. Jednak nie musiałam trzeć paznokci, ani owijać ich folią aluminiową jak to często robią dziewczyny, gdy chcą się pozbyć brokatowych lakierów. Po przytrzymaniu wacika nasączonego zmywaczem lakier dość szybko zniknął z moich pazurków. Co więcej nie zabarwił mi on płytki paznokcia, ani skóry wokół niego, co czasem się zdarza przy intensywnych lakierach.

I najważniejsza część recenzji - trwałość. Lakiery te wytrzymują na moich paznokciach bez szwanku jakieś 4 dni -  później pojawiają się odpryski przy brzegach paznokci. Po drugim-trzecim dniu lakier wytarł się na samych końcówkach paznokci, co również uważam za normalne zjawisko.

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, poluję na najjaśniejszy, brzoskwiniowy lakier w odcieniu #01 ;)

41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery WIbo. Te kolory prezentują się cudownie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je pokochałam miłością bezgraniczną :P

      Usuń
  2. Te lakiery są cudowne, posiadam jeden i myślę nad skuszeniem się na pozostałe dwa kolory :)

    Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie : )
    beautyofthebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. są piękne! kocham piaski, muszę kupić te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. O to u mnie dłużej się utrzymują i nie zmywa mi się ciężej niż zwykły lakier;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi pazurkami niestety mało który lakier wytrzymuje dłużej niż 5 dni (to już jest szał) :P

      Usuń
  5. aj bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. musze je kupić teraz w Rossie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolorki, ale nie lubie tej faktury.
    Wolę ostrzejszą choc gorszą w zmyciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lakiery piaskowe wibo ale tych jeszcze nie mam :) Podoba mi się kolor 02 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam na nie ogromną ochotę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekalam specjalnie na promocje w Rossmanie ;) zakupilam juz dwa. niestety nie bylo duzego wyboru dlatego jutro ide polowac dalej ;) chce je wszystkie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne choć stawiam na róz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kolory, efekt piasku wygląda super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 02 i go uwielbiam <3 Cała kolekcja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby wprowadzić więcej kolorków :)

      Usuń
  14. Utwierdziłaś mnie w decyzji, że jutro kupię sobie jakiś lakier z tej serii :) Mam jeden piasek i bardzo go lubię - pora powiększyć zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie jakoś te wszystkie piaski nie przekonują ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mówiłam, dopóki nie kupiłam swojej pierwszej buteleczki "na spróbę" z Pierre Rene bodajże. I tak powiększam swoją kolekcję piasków do tej pory :P

      Usuń
  16. na Twojej szerokiej płytce wyglądają super <3 dobrze, ze napisałaś ten post przy -49% w rossmanie na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba są super :D Ten pierwszy mi się jeszcze bardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam całą czwóreczkę i jestem w nich zakochana :) Dziś na promocji w Rossmannie dorwałam troszkę lakierów z kolekcji Celebrity, ale coś czuje, że jeszcze wrócę tam po resztę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam dzisiaj lakier z tej kolekcji tylko ten w kolorze ala lawenda, ciekawa jestem efektu , póki co nie mam jak malować bo w pracy siedzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba mi się podobają :) Jutro lecę do Rossmanna bo uwielbiam piaskowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Poluję na nie oj poluję ale w moim rossmannie w szafie wibo wieje niesamowitymi pustakami...

    OdpowiedzUsuń
  22. dzisiaj kupiłam różowy i fioletowy:) a brzoskwiniowego nigdzie nie widziałam - nawet nie wiedziałam, że taki jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w żadnym rossmannie go nie ma :(

      Usuń
  23. Ten ciemniejszy lakierek najbardziej mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Są na mojej Liście do wypróbowania ! :) Boskie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciemny różowy jest już u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie dziś wpadł mi do koszyka numerek 3, innych wariantów nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie też są poprzebierane i nie mogę uchodzić sobie tego brzoskwiniowego piasku :(

      Usuń
  27. Obydwa kolory podobają mi się tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)