wtorek, 10 czerwca 2014

Lekcja makijażu: Fiolet z zielenią

Witajcie :)

W poprzednim poście pokazywałam Wam moją ulubioną ostatnio paletkę Sleek Garden of Eden, w którym zapowiedziałam makijaż wykonany w całości tymi cieniami. A że słowa dotrzymuję, to zapraszam Was na stepik do tego makijażu:


1. Całą powiekę ruchomą pokrywam białą kredką, która stanowić będzie bazę pod cienie (NYX).
2. Na całą powiekę ruchomą nakładam fioletowo-różowy, perłowy cień (Eve's Kiss).
3. Perłowym brązem podkreślam załamanie powieki i przyciemniam nim zewnętrzny kącik oka (Paradise on Earth).


4. Dolną powiekę maluję matowym, jasnozielonym cieniem (Adam's Apple).
5. Zewnętrzny kącik dolnej powieki przyciemniam brązowym matem ze złotymi drobinkami (Forbidden).
6. Przy pomocy kryjącego korektora wyostrzam krawędź makijażu w zewnętrznym kąciku (Collection).


7. Czarnym, żelowym eyelinerem maluję kreseczkę na górnej powiece i wyciągam ją w zewnętrznym kąciku (Maybelline).
8. Linię wodną pokrywam kremową kredką (Mariza).
9. Tuszuję rzęsy (mySecret).


Na usta nałożyłam pomadki z paletki pomadek Sleek Siren - wybrałam malinową Desire me na wykonturowanie ust oraz pomarańczową Kiss me, którą nałożyłam na środek ust.


Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
*podkład Rimmel Stay Matte,
*korektor Collection Lastin Perfection,
*kamuflaż Catrice,
*róż w kremie Rimmel Stay Blushed!,
*puder bambusowy Hean #502,
*bronzer Sensique #101,
*rozświetlacz Peggy Sage #mirabelle.
Brwi:
*kredka do brwi Catrice #030.
Oczy:
*kredka NYX #Milk,
*paleta Sleek Garden of Eden,
*kremowa kredka Mariza,
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara mySecret 3 in 1.
Usta:
*paletka pomadek Sleek Siren.



13 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorystyczne! Piękny, delikatny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny delikatny makijaż, usta najlepsze ten kolor szminki jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :] Dalej podziwiam fakt, że tak umiejętnie nakładasz cienie, że nie potrzebna ci gruba warstwa, a i tak coś, coś pięknego widać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż oczu jest piękny, ale mnie zachwyciły usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten makijaż jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż, a jakie usteczka... mm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie:) kurcze juz kupowałam tą kurację do ust i mi wykupili! :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, najbardziej podobają mi się usta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piekny makijaz :)]

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio czasu mam mało ,więc dawno Cie nie odwiedzałam , ale wiesz co chcę napisać ;> Ty zawsze masz przepięknie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)