czwartek, 26 czerwca 2014

Makijaż w brązach (wykonany trzema cieniami)

Witajcie ;)

Często piszecie pod postami z kolorowymi cieniami, czy makijażami, że Wy jesteście wierne kolorom ziemi - czyli głównie brązom, beżom oraz szarościom. Chcąc wyjść Wam naprzeciw stworzyłam ten naturalny, brązowo-beżowy makijaż, który w większości wykonałam kosmetykami polskiej marki Hean. W ostatnim czasie dotarło do mnie zamówienie z tymi kosmetykami, więc wzięłam je w "obroty" i oto jest - dzisiejszy makijaż :)


Makijaż oka wykonałam za pomocą zestawu potrójnych cieni Colour Stay On Trio w odcieniu 612 - czyli piękne brązy z odrobiną błysku. Myślę, że taki makijaż świetnie sprawdzi się na dzień - pięknie podkreśli oko, ale jednak nie będzie "raził" mocnymi barwami. 


Dla dopełnienia efektu usta pomalowałam dwoma pomadkami - kontury ust i ich zewnętrzną powierzchnię pokryłam pomadką w odcieniu nude, natomiast na ich środkową część nałożyłam malinową pomadkę. W ten sposób udało mi się stworzyć usta w stylu ombre - czyż nie wyglądają one naturalnie? :)


Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
*podkład Hean Matte Touch,
*kamuflaż Catrice,
*korektor rozświetlający Hean Eye Illumination,
*puder bambusowy Hean,
*mineralny róż Mariza #Subtelny róż,
*bronzer Sensique.
Brwi:
*kredka do brwi Catrice #030.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*cienie Hean Colour Stay On Trio #612,
*eyeliner w pisaku Hean Hypno Style,
*Hean Multi-colour Fixer,
*biała kredka NYX #milk,
*maskara Hean Maxxi Lash Flexi modelling.
Usta:
*pomadka do ust Hean Vitamin Coctail #75 i #326.

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż właśnie takie najbardziej przypadają mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :-) Niby subtelnie, ale jednak wyraziście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iv po pierwsze-jesteś śliczna,a po drugie każdy Twój makijaż mi się podoba:-)
    Ps jak się sprawdza baza hean?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za miłe słowa :*
      Co do bazy to mam ją już od ponad roku i mogę powiedzieć, że jest genialna :) Ma kremową konsystencję, bardzo łatwo się ją aplikuje, ładnie podbija kolor cieni i przedłuża ich trwałość :) W tej cenie jeszcze nie spotkałam lepszej bazy :)

      Usuń
  4. bardzo ładny makijaż, jednak ja wole kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, delikatny makijaż ;) Muszę spróbować sama taki wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, u mnie brązy królują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, lubię taką kolorystykę :) najczęściej też tak się maluję..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze na co dzień robię takie makijaże w brązie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię brązowy makijaż, a Twój jest wyjątkowo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym letnich stylizacji, do wygrania cudowna bransoletka! Naprawdę warto! :)
    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U60yR0ASe6M

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, delikatny dzienniaczek :) Bardzo takie lubię, a w brązie mi chyba najlepiej. I Tobie też pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło, i fajny pomysł z ustami, całkiem ciekawy, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podoba mi sioe tak rkeska ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za - podobnie wygląda mój codzienny makijaż, choć często odpuszczam sobie kreskę cop by szybciej było ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym przypadku jestem na tak:) stworzone dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Połyskujące drobinki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brązy i beże na powiekach to zdecydowanie moja bajka;-),a w Twoim dzisiejszym wydaniu delikatny,letnie spojrzenie-super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz meganaturalnie, a to lubię :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)