środa, 18 czerwca 2014

Manicure: I love dots ♥

Witajcie ;)

Sesja już zaliczona? U mnie tak, teraz pozostało męczyć pytania na obronę i przygotować prezentację. W związku z tym mam ogromne zaległości blogowe, mam nadzieję, że mi to wybaczycie, a ja będę mogła to jak najszybciej nadrobić :)


A w dzisiejszym wpisie pokażę Wam moje ostatnio ulubione zdobienie paznokci - białe kropeczki, które pasują do każdego lakieru podkładowego (w dzisiejszym poście dobitnie Wam to udowadniam :P). Jest to banalny sposób ozdabiania paznokci, jednak wymaga poświęcenia mu trochę czasu. Ale zawsze możecie zakropkować jedynie serdeczne pazurki, jak ja w tym manicure . Wystarczy posłużyć się sondą do zdobień, albo zapałką/wykałaczką. Może wykorzystacie ten pomysł na wykonanie manicure na zbliżający się długi weekend?? :)


Paznokcie wykonałam przy użyciu:
*biały lakier I ♥ Hean #401,
*błękitny lakier I ♥ Hean #834,
*miętowy lakier Golden Rose Color Expert #50,
*łososiowy lakier Pierre Rene Top Flex #210,
*fiolletowy lakier Golden Rose Rich Color #47,
*sonda do zdobień.


Podobają Wam się takie kolorowe pazurki? Lubicie zdobić swoje paznokcie, czy pozostawiacie je w jednolitym kolorze?

21 komentarzy:

  1. Jakie cudowne! Uwielbiam kropeczki na pastelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki :) Tylko mi nigdy nie wychodza kropki ;< ... a sesja się dopiero zaczyna u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorków, a kropeczki zawsze sprawdzają się na pazurkach jak brak pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny, uwielbiam pastelowe kolory! A jeszcze w połączeniu z tymi kropeczkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny manicure, jestem pod wrażeniem :) Ja nawet frencha nie jestem w stanie zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszły, uwielbiam takie :) jednak najczęściej nie chce mi się bawić, heh :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie fikuśne to mani, bardzo fajnie wygląda, mi się podoba i ja bym takie nosiła jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale uroczo <3 i w dodatku pastelowo! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze jak to uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie urocze! Uwielbiam kropeczki na paznokciach ♥ muszę sobie taką sondę kupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne :) podobno tego lata pastele modne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie pastele! Twoje pazurki wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)