poniedziałek, 23 czerwca 2014

Manicure: Słoneczne niebo

Witajcie ;)

W ubiegłym tygodniu dotarło do mnie moje zamówienie z Hean, którym chwaliłam się Wam na moim instagramie . Znalazły się w nim między innymi trzy lakiery z serii City Fashion: pastelowy błękit i fiolet oraz czerń. Na pierwszy ogień poszedł delikatny błękit, który początkowo miał być miętą, ale i tak mu to wybaczę :P A żeby nie było mu zbyt smutno, to dodałam odrobinę ciepłego akcentu w postaci żółtego lakieru mySecret z serii Hot Colors.


Do wykonania tych paznokci użyłam:
*lakier Hean City Fashion 174,
*lakier mySecret Hot Colors #Yellow.

12 komentarzy:

  1. Piękne pastele i śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne połączenie, mam ten żółty i go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacyjne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty rzeczywiście ocieplił lakier z Hean i wyszło to całkiem ciekawie, że tak powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi sie podoba bardziej ten lakier z secret zółty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie błękitu z żółcią;) A ten niebieski wyjątkowo bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba lakiery bardzo ładne, nigdy nie miałam żółtego

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten błękit, który miał być miętką, a żółty dodatek bardzo mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)