piątek, 6 czerwca 2014

Prezentacja: Paleta Sleek Garden of Eden

Witajcie :)

Kiedy na początku roku pojawiły się zdjęcia promujące nową paletkę Sleek "Garden of Eden" byłam nią wręcz oczarowana. Piękne brązy wpadające w róże i fiolety wręcz mnie oczarowały, ale mój zapał delikatnie hamowały liczne zielenie, których nie jestem zbyt dużą zwolenniczką. Po oglądaniu kolejnych zdjęć na blogach, swatchy i makijaży coraz bardziej się do niej przekonywałam, aż w końcu jakiś miesiąc temu nie wytrzymałam i kliknęłam. W ten sposób to cudeńko wpadło w moje łapki...


Paletka dostępna jest w większości drogerii internetowych - ja swoją upolowałam z małym rabatem w Bodyland.pl. Zamówienie dotarło do mnie bardzo szybko, porządnie zabezpieczone, więc spokojnie mogę Wam polecić ten sklep. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać kilka zdjęć mojej ulubionej paletki oraz zapowiedź makijażu nią wykonanego :)


Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie podobają się cienie w tej paletce. Każdy ma swój urok i nawet do zieleni się przekonałam. Jak już dało się zauważyć w paletce nie znajdziemy ani czerni, ani bieli. Czasem brakuje mi tutaj jasnego cienia do rozświetlenia wewnętrznego kącika, czy łuku brwiowego, ale do tego mam swojego ulubieńca z Kobo :)

Ja jestem zakochana w cienich "Eve's kiss", "Paradise on earth" i "Python" - jeszcze nigdzie nie spotkałam się z takimi odcieniami, są bardzo oryginalne. Cienie w tej paletce mają głównie perłowe wykończenie, jednak znajdą się również maty ("Flora", "Adam's apple", "Tree of live") oraz maty ze złotymi drobinkami ("Forbidden", "Entwined").


I jeszcze swatche - zdaję sobie sprawę, że zdjęcia nie są najwyższych lotów, ale mój aparat i światło ewidentnie dziś ze sobą nie współpracują.


Tą paletą wykonałam już kilkanaście makijaży i jestem z nich bardzo zadowolona (jednak od recenzji jeszcze się powstrzymam), nie żałuję, że wydałam na nią pieniążki. Poniżej możecie zobaczyć makijaż wykonany tymi cieniami, który niedługo pojawi się na blogu wraz z instrukcją wykonania:

33 komentarze:

  1. Mam tą paletkę i najczęściej używam z niej brązów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też najczęściej używam brązów bo są bezpieczne. paleta jest cudowna, w niej podobają mi się wszystkie cienie. Piękny makijaż.

      Usuń
    2. Te brązy są przepiękne i też je pokochałam :) Często na górnej powiece mam właśnie je, a na dolnej zielenie/róże ;)

      Usuń
  2. Odcienie są bardzo ładne, ale u mnie nie miałyby chyba zbyt wielkie zastosowania. Wolę bezpieczniejsze zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ma kolorki, a Ty na ustach piękną pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Na ustach mam dwa kolorki - malinę i pomarańcz z paletki Sleek Siren :)

      Usuń
  4. Ma piękne kolory myślałam nad nią ale w końcu wybrałam Del Mar;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Del Mar też mnie kusiła, ale Garden of Eden zdecydowanie wygrała tę bitwę :D

      Usuń
  5. Piękne te paletki, zwłaszcza pierwsze kolory na ręce mi przypadają do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. typowo letnie kolory;-) lubię takie makijaże, ale u kogoś. u siebie wole stonowane;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna paletka, super kolorki ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorki w tej palecie :P a makijaż rewelacyjny i z niecierpliwością czekam na post z instrukcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku tygodnia powinna się pojawić :)

      Usuń
  9. makijaż świetny i te drobinki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drobinki są przesłodkie :) Nie jest to chamska, bazarowa perła, której wręcz nie trawię :P

      Usuń
  10. Zastanawiałam się nad tym zestawieniem kolorystycznym, ale stwierdziłam, że bardziej jest mi potrzebna paletka z naturalnymi odcieniami. Jeszcze szukam tej jedynej :)
    Przy okazji zapraszam na rozdanie! do zgarnięcia limitowana edycja kosmetyków Oriflame :)
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam neutralną Au Naturel i OSS, ale ta chyba bardziej skradła moje serce ;)
      Lubię, kiedy coś się dzieje w makijażu :D

      Usuń
  11. Ja bym pewnie nic ciekawego z takiej paletki nie stworzyła, ale Tobie wychodzą nią makijaże prześliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż śliczny,usta mnie oczarowały...kolor i mat??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na ustach mam pomadki sleeka z paletki Siren - połączyłam tu malinę i pomarańcz :) Tak, wykończenie jest matowe :)

      Usuń
  13. Makijaz swietny! :) Mimo, ze z zieleniami u mnie srednio to tak jak i Tobie paletka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna paletka:) ja mam jedna ze Sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka jest jedną z tych, która najbardziej mi się podoba właśnie. :) Przynajmniej jeżeli chodzi o Sleeki. Świetne zielenie ma.
    A Twój makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za miłe słowa pod adresem naszego sklepu! :)
    bodyland.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za miłe słowa pod adresem naszego sklepu! :)
    bodyland.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)