sobota, 21 czerwca 2014

Prezentacja: Paletka Sleek Del Mar

Witajcie :)

Niedawno pokazywałam Wam paletkę Sleek Garden of Eden, a już dziś przychodzę z kolejną - limitowaną Del Mar ;) Kiedy na początku zobaczyłam zapowiedź tej palety specjalnie mnie nie zainteresowała, a wręcz przeciwnie - uważałam, że kolejne kolorowe cienie nie są mi już potrzebne, bo mam już ich wystarczającą ilość. Jednak kiedy oglądałam w sieci makijaże wykonane tymi cieniami, coraz bardziej się do niej przekonywałam...


Bałam się tych delikatnych pasteli, które mogłyby być niewidoczne na oku, jednak mimo to próbowałam swoich sił w rozdaniach i konkursach, gdzie nagrodą była paleta Del Mar. Niestety szczęście mi nie dopisywało i musiałam obejść się smakiem - lecz ostatnio udało mi się ją wylicytować na allegro za 27zł i oto jest :)


Kiedy rozpakowałam kartonik byłam zachwycona - kolory są tak oryginalne, lekkie i delikatne, że aż nie mogłam się napatrzeć ;) Już mam wiele pomysłów na kolorowe makijaże, które z pewnością niebawem pojawią się na blogu. Najbardziej spodobały mi się fiolety oraz delikatny róż i zieleń. Zresztą, co ja będę się ograniczać - wszystkie mi się podobają! :P


A tak prezentują się swatche tych cieni - jak widać nie jest z nimi tak źle :) Cienie nałożone na suchą skórę - bez żadnej bazy.

A co Wy o niej myślicie? Lubicie takie kolorowe cienie?

25 komentarzy:

  1. Jedna z ładniejszych paletek Sleeka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę paletkę sobie odpuściłam, bo aż tak kolorowych makijaży nie robię. :D
    Czekam z niecierpliwością na twoje makijaże! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym powiedziała że pigmentacja bardzo dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolorki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ma kolorki, idealne do kolorowych wakacyjnych makijaży :) Sama się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kolorowe cienie :) Tutaj podobają mi się bardziej te matowe, ja generalnie jestem fanką matów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi przypadły wszystkie kolory ;) chyba wiem jaka będzie moja następna paletka ze sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka te ciepłe kolory ma cudowne, jestem nią oczarowana. I jeszcze ta nazwa ach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory ale nie dal mnie wykorzystałabym może połowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki! idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka cudowna! czekam na makijaż z jej udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, iście wakacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorystycznie bardziej mi przypomina zwykle farby xD jakos nie umialabym sie nimi malowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ one są mocno napigmentowane...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki sa faktycznie piękne! Firmę kojarzę. No ja niestety tez nie mam szczęścia w tych wszystkich rozdaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna paleta ale kolory zupełnie nie dla mnie, ja w swoim makijażu uznaję jedynie brąz ewentualnie fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre kolory ładne ale nie na tyle, by skusiły mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na makijaże wykonane nimi ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)