wtorek, 24 czerwca 2014

Recenzja: Mariza SPA - Mango & Liczi - Peeling solny do ciała z olejkiem awokado

Witajcie :)

Pamiętacie jak niedawno opisywałam Wam wręcz idealny peeling do ciała z Ava Premium, który zachwycał składem i działaniem, ale niekoniecznie swoją ceną? Przez ten czas nie próżnowałam i testowałam kolejny peeling do ciała - tym razem padło na peeling solny z Marizy. Jesteście ciekawe czy podołał moim wymaganiom? W takim razie zapraszam na dzisiejszą recenzję! :)

Cena: 19zł
Pojemność: 200ml
Zapach: owocowy, tropikalny
Gdzie kupić? U konsultantek firmy Mariza


Od producenta:
"Peeling solny doskonale wygładza Twoje ciało, a aromat tropikalnych owoców mango&liczi zapewnia świeżość, intensywnie orzeźwia i pobudza do działania. Preparat skutecznie oczyszcza, usuwa martwe komórki naskórka oraz przyspiesza proces jego odnowy. Odżywczy olejek awokado  doskonale regeneruje i  nawilża skórę, pozostawiając ją delikatnie natłuszczoną. Skóra staje się aksamitnie miękka i gładka w dotyku, o egzotycznym, rześkim zapachu".


Moja opinia:
Zamawiając peeling solny Mango & Liczi otrzymujemy solidne, przeźroczyste i plastikowe opakowanie wypełnione peelingiem solnym do pielęgnacji całego ciała. Opakowanie jest wygodne w użytkowaniu, wieczko łatwo się odkręca, a nadruki pozostają na swoim miejscu mimo częstego kontaktu z wodą.  Dzięki takiemu słoiczkowi możemy wydobyć całą zawartość pojemniczka, bez zbędnego rozcinania, lub co gorsza wyrzucania resztek produktu. Dodatkowo nasz kosmetyk zabezpieczony jest srebrną folią zabezpieczającą, która gwarantuje świeżość kosmetyku - możemy być pewne, że nikt przed nami nie maczał w nim swoich paluszków :)


Peeling ma konsystencję gęstej papki z widocznymi drobinkami soli, które dobrze masują i zdzierają martwy naskórek - siłę tarcia w skali od 1 do 5 oceniłabym na 3,5, no może 4 . Jest to średnio-mocne tarcie, jednak nie sprawia ono bólu, czy nieprzyjemnego uczucia. Zawartość olejku awokado, oleju z pestek winogron, a także masła shea i masła kakaowego sprawia, że po wykonaniu takiego peelingu skóra jest nawilżona i zbędne są dla niej wszelkiego rodzaju balsamy czy masła - jest delikatna, miękka i odżywiona. Peeling zawiera parafinę oraz parabeny na końcu składu - mi jednak nie zrobił on żadnej krzywdy.

Jednak nie są to jedyne zalety tego peelingu - dla mnie największym plusem tego kosmetyku jest jego zapach. Mocno owocowy, tropikalny, orzeźwiający i... poprawiający nastrój. Jest on idealny na lato. Zapach utrzymuje się na skórze około godziny.


Ogólnie rzecz ujmując, mam wrażenie, że kosmetyki Marizy z linii SPA są produktami godnymi uwagi. Używałam już żelu pod prysznic o zapchu melona oraz poziomkowego masła do ciała z tej linii kosmetyków i zdecydowanie trafiają one w mój gust i preferencje.

Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, bardzo się polubiliśmy i z pewnością jeszcze nie raz zagości w mojej łazience ;)

14 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za tą recenzję, bo właśnie poszukuję peelingu idealnego. Jednak jakoś obawiałam się tych z Marizy, a tu taka zachęta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłabym się na niego ze względu na zapach, ale niestety mam jeszcze kilka peelingów w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam nic z Marizy, ale uwielbiam peelingi cukrowe i solne, ostatnio w Naturze była na nie promocja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak pulpa mango, a bardzo ją lubię, więc wzbudził moje zainteresowanie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. za zapach i wielkość opakowania bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak będę miała okazję to na pewno wypróbuję tą linię spa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubolewam nad słabym dostępem do produktów Mariza, zamawianie przez konsultanta do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten peeling w innej wersji zapachowej. Lubiłam go szczególnie gdy nie chciało mi się balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba bym spróbowała ze względu na zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękujemy za Pani opinię :) Niezwykle ciekawy blog. Chce się tutaj powracać :) Zapraszamy do współpracy i zakupów: http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten peeling :)
    Wpadnij: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)