wtorek, 1 lipca 2014

Manicure: Lilac nails

Witajcie :)

Nauka na obronę pochłania mnie bez reszty, jeszcze tylko do poniedziałku - tak się pocieszam :P W trakcie nauki i powtarzania materiału chwytam się wszystkiego - czego efektem są moje kolorowe pazurki :) Malowanie paznokci chyba nigdy nie było tak przyjemne i odstresowujące jak podczas recytowania regułki dźwigni operacyjnej :P


W ruch poszedł jeden z moich ostatnich nabytków - czyli pastelowy fiolet Hean z kolekcji City Fashion o numerze 176. Lakier ma bardzo delikatny shimmer, który jest widoczny jedynie po wnikliwym przyjrzeniu się pazurkom.

23 komentarze:

  1. Śliczny kolorek :) ile on ma ml i gdzie można dostać takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam w internetowym sklepiku Hean :)
      A buteleczka ma 12ml :)

      Usuń
  2. jej, ma piękny kolor <3 a ile kosztuje ten lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8,99zł, ale możesz polować na promocje na stronie Hean. Czasem robią weekendowe promocje z darmową wysyłką, albo rabatami :)

      Usuń
  3. Mam ten lakier i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale delikatny fiolet! cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kolory :D Widzę, że dzisiaj na blogach lakierowo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a w ogóle kochana, to kiedy obrona? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już w ten poniedziałek i czuję, że zaczyna mi brakować czasu. Codziennie uczę się pytań, powtarzam i... znów nie umiem :( I tak w kółko, a jeszcze trzeba nauczyć się prezentacji... Będzie szał w tym tygodniu :P
      Tyle do nauczenia a mi tak bardzo się nie chce :P
      Zawsze z rana wstaję, od 8 siedzę z nosem w notatkach z malutkimi przerwami na przegryzienie czegoś czy sprawdzenie poczty. I około godziny 14-15 mój mózg wysiada - a na samo powtórzenie wszystkich pytań schodzi mi ponad 6 godzin :] Ogólnie jest szał :D

      No to się wyżaliłam :P

      Usuń
  7. ładny liliowy lakier, podoba mi się jego wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor i jeszcze piękniejsze pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nie mój kolor ;) Fiolety wszelakie nie należą do moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)