czwartek, 3 lipca 2014

Preznetacja: Paleta Iconic 3 od Makeup Revolution London

Witajcie :)

Nie wiem jak Wy, ale ja długo wyczekiwałam momentu, kiedy kosmetyki marki Makeup Revolution wejdą na nasz rynek. Niestety nie możemy kupić ich nigdzie stacjonarnie, ale drogerie internetowe powoli sprowadzają je dla Nas :)

O tej firmie dowiedziałam się z Facebooka - marka ta dość intensywnie się tam promuje wstawiając zdjęcia swoich produktów, ich swatche oraz organizując rozdania - zdecydowanie wiedzą jak przyciągnąć klienta i zaciekawić go swoimi kosmetykami.


Ja w swoim pierwszym zamówieniu skusiłam się na paletę cieni Iconic 3, która kolorami cieni do złudzenia przypomina paletkę Naked3. Niestety nie posiadam oryginału i nie mogę ocenić, czy kopia dorównuje pierwowzorowi, ale w internecie pojawia się coraz więcej takich głosów...


Cena tej paletki jest wręcz śmieszna - 20zł jak za 12 całkiem fajnej jakości cieni to bardzo mało. Jeszcze nie próbowałam robić nią makijażu i nie wiem jak cienie będą zachowywać się przy rozcieraniu, ale po wstępnym zmacaniu jestem zadowolona z zakupu. 


A tak prezentują się swatche tych cieni - jak możecie zauważyć mają zadziwiająco dobrą pigmentację, jak na tak niską cenę ;)


I co sądzicie o tej paletce? Czujecie się kuszone? Ja oprócz paletki kupiłam również rozświetlacz, pomadkę i błyszczyk. Niestety nie mam w tej chwili jak ich przetestować, ale w przyszłym tygodniu planuję coś nimi zmalować :)

A czy Wy zainwestowałyście już w jakieś kosmetyki Makeup Revolution London?

25 komentarzy:

  1. świwtne kolorki! ja się rzadko maluje cieniami, ale mam paletkę z Lovely i w zupełności mi wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki fantastyczne, podobnie cena. Ja częściej sięgam po pojedyncze cienie, ale ta paletka naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorki :) tak czuję się kuszona :) ja mam na razie paletkę, z Oriflame, którą ubóstwiam, lecz jak ta w tak świetnej cenie to pewnie z czasem się skuszę :P Ach te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory i fajna cena :) Lubię takie beże wpadające w róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się ona bardzo podoba, tylko jeszcze z 1 cień bym zmieniła na matowy czy satynowy. Te Naked 3 są przereklamowane, PR bardzo dobrze działa ale u np. Maxineczki można posłuchać o nich trochę i całkowicie się odkochać od tej Naked 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie namiętnie zaglądam na jej kanał i chyba oglądałyśmy ten sam filmik :) Mnie w sumie nigdy nie kusiły te paletki Naked - zdecydowanie ich cena mnie odstraszała. To już wolałabym zainwestować w paletkę z theBalm :P Ich kosmetyki jakoś bardziej mnie ciekawią.
      Ale skoro nadarzyła się okazja zakupu całkiem fajnej podróbki Naked to się skusiłam, a co! :P Taki urok bycia kobietą :D

      Usuń
  6. biorę udział w rozdaniu gdzie do wygrania są właśnie cienie z tej kolekcji...wybrałam właśnie tą paletkę..i teraz wiem że dobrze zrobiłam bo cienie wyglądają z bliska jeszcze lepiej niż na zdjęciu konkursowym..Jeżeli nie uda mi sie ich zgarnąć to na pewno będę się starała je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje kolory, nie lubię się w różach, a poza tym za dużo brokatów, zdecydowanie wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję zakup tylko nie wiem czy bardziej podoba mi się wersja 2 czy 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się,jak zaczarowana - mam ogromną ochotę na tę paletkę :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna paleta i pewnie kupie którąś dla wypróbowania ale bardziej mi sie podobają ich kolorowe szminki. Jak mają tak dobrą pigmentacje jak to pokazują zdjęcia na fb to czuje,ze bedzie to milosc do grobowej deski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przepiękna paletka!

    OdpowiedzUsuń
  13. czuję się bardzo skuszona, te cienie mnie zachwyciły piękne kolory i idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wpadla mi w oko ta paletka ;) ma cene podobna do MUA, ktore rowniez uwielbiam ;) czekam na makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda fantastycznie! kolory idealne do lekkiego dziennego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki są świetne, takie typowo moje ale jak dla mnie to za mało matu :) pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory obłędne, prezentuja się świetnie:-)
    czytałam,że te ciemne kolory osypują się podczas nakładania ale cienie nie rolują się i utrzymują przez cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta paletka. Chętnie ją zakupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)