czwartek, 10 lipca 2014

Recenzja: Sessio - Argan Oil Serum

Witajcie

Piękne włosy to zdecydowanie atrybut, który każda z Nas chciałaby posiadać. Zdrowe i lśniące włosy dodają kobiecie blasku, pewności siebie i powodują, że niejedna osoba spojrzy na nie z zazdrością. Dlatego dziś będzie co nieco o serum z olejkiem arganowym - który ujarzmił moje niesforne, puszące i rozdwajające się kosmyki.

Cena: ok 18 zł
Pojemność: 100ml
Dostępność: strona producenta, sklepy fryzjerskie


Od producenta:
"Jedwabiste serum do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności włosów zniszczonych, matowych i szorstkich. Olejek arganowy obecny w produkcie ma silne działania odżywcze i rewitalizujące. Tworzy film ochronny wokół włosa, dzięki czemu włosy są wygładzone i łatwo się rozczesują. Przeciwdziała elektryzowaniu się włosów oraz rozdwajaniu końcówek".

Skład:
Cyclopentasilioxane, Dimethiconol, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyl Trimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 47000, CI 26100.

Moja opinia:
Złociste serum o oleistej konsystencji to produkt, który długo chciałam przetestować. Wiele razy spotkałam się z pozytywnymi opiniami na jego temat, aż w końcu nadarzyła się okazja i mam go w swoich łapkach. Serum umieszczone zostało w przezroczystym opakowaniu z poręczną pompką. Jego konsystencja jest bardzo podobna do suchych olejków, gdyż nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Zapach jest bardzo przyjemny, jednak nie utrzymywał się na moich włosach zbyt długo.


Producent zaleca wcieranie go w końcówki, jak i na całe włosy - i tak też robiłam. Najczęściej wcierałam serum w wilgotne włosy tuż po myciu - używałam do tego około 2-3 pompek (mam długie włosy, do pasa), z czego większość produktu wmasowywałam w końcówki, a pozostałością kosmetyku z dłoni przeczesywałam całą czuprynę. Jeżeli chodzi o nanoszenie serum na suche kosmyki to trzeba z tym uważać - łatwo można przesadzić z ilością produktu i obciążyć włosy. Tutaj sprawdzała się u mnie jedna pompka olejku. Serum jest bardzo wydajne - używam go już prawie miesiąc, a zużycie jest niewielkie.

A jakie efekty uzyskałam po jego zastosowaniu? Po wyschnięciu włosy były mięciutkie, nawilżone i błyszczące. Serum wygładza strukturę włosa, jakby go sklejając - po jego użyciu rozdwojone końce znikają w tajemniczy sposób. Z tym serum uzyskacie efekt zdrowych, gładkich i błyszczących włosów - zdecydowanie jestem na tak i jeszcze nie raz do niego powrócę.

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie: Zdecydowanie tak :)

A czy Wy znacie to serum? A może Wy stosujecie coś innego?

14 komentarzy:

  1. Jeśli takie dobre to trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mile zaskoczona. Miałam jedna przygodę z szamponem z olejkiem arganowym i bardzo obciążał mi włosy. Ale skoro nałożenie tego serum na wilgotne włosy tak na nie nie wpływa to z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym wypróbowała jednak mam za dużo kosmetyków do włosów na razie w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez polowalam na cos do wlosow z olejkiem arganowym i kupilam na wyprzedazy w biedronce preparat marion z olejkiem, nakladam rowniez po umyciu tylko na koncowki i jestem zadowolona za 50 ml dalam 5 zl ;) ale to chetnie tez wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skorzystam z tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj nie stosowałam, pierwsze o nim słyszę tak szczerze, ale widzę , że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiąteczka jak się patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że nieźle się spisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę o nim :) fajnie, że przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy do pasa-moje marzenie, ale chyba nigdy się nie spełni:( chyba bym nigdy nie dała rady zużyć całego takiego flakonu

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie olejki, musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie testuję to samo serum i muszę przyznać że jestem nim mile zaskoczona, jak najbardziej na + , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)