sobota, 23 sierpnia 2014

Chciejstwa na jesień

Witajcie ;)

Moja ostatnia lista "Must have" pojawiła się tutaj w lutym, więc chyba najwyższy czas ją uaktualnić :) Niestety nie udało mi się wszystkiego zdobyć - kilka rzeczy nadal pozostają na mojej liście zakupów, a z kilku zrezygnowałam. Na chwilę obecną marzą mi się te cudeńka:


1. Kominek Yankee Candle - nadal na niego choruję i już postanowiłam sobie, że jesienią będę paliła swoje woski w jednym z tych pięknych kominków. Nie mam jeszcze pojęcia, czy zdecyduję się na wersję z wzorem (np. kwiatowym), czy gładką. Co myślicie?

2. Nowa kolekcja Yankee Candle na jesień. Już teraz tęsknię za swoimi woskami, które zostały w domu i będę mogła je zapalić dopiero za jakieś 3 tygodnie. Brakuje mi tych pięknych aromatów, które niesamowicie umilają wieczory. Jesienne zapachy bardzo mnie zainteresowały i z pewnością wypróbuję każdy z tych wosków. Może któryś stanie się moją nową woskową miłością?? :)

3. Lama pierścieniowa - znów pojawiła się na liście, nadal na nią choruję i wiem, że bez niej jesienią i zimą ciężko będzie mi zrobić dobre zdjęcia makijaży, czy chociażby produktów do recenzji. Jest to kolejna rzecz, którą sobie obiecałam i tym razem słowa dotrzymam :]

4. Pomadki Vision Lipstick od Golden Rose. Nabrałam na nie ochotę po recenzji Maxineczki. Podobno są one mega trwałe, mają piękne kolory i przede wszystkim tanie. A jeżeli ona wydała taką opinię o tych pomadkach, to muszą być rzeczywiście bardzo dobrej jakości :) Spodobały mi się 4 kolory, ale na które ostatecznie się zdecyduję okaże się na stoisku GR.

5. Pudry do modelowania twarzy HD Inglot. Kolejne chciejstwo, które załączyło mi się po obejrzeniu filmów na youtube. Przydałby mi się jakiś fajny bronzer i rozświetlacz - wiem, mam ich już kilka, ale to silniejsze ode mnie :P Mój zapał jednak troszkę opadł, gdy dowiedziałam się, że jedna sztuka kosztuje 30zł. Na chwilę obecną pudry te pozostają w sferze marzeń :P

6. Cienie inglot - to kolejne zachciewajki na jesień. Przydałby mi się nowy beżowy, cielisty cień, bo mój obecny niestety kończy swój żywot. Nie pogardziłabym również jakimś ładnym brązem, czy fioletowo-bordowym cieniem. 

7. Pędzle GlamBrush - to coś, co chciałam mieć od dłuższego czasu. Bardzo ciekawią mnie te pędzelki, a najbardziej ten do konturowania. Przydałby mi się również jeden do rozcierania cieni i jakieś maleństwo do podkreślania dolnej powieki, czy wewnętrznego kącika. 

Takie są moje aktualne zachciewajki - ciekawe które z nich rzeczywiście wpadną w moje łapki :) O tym przekonamy się za kilka miesięcy :) 

A czy Wy miałyście któryś z tych produktów? A może podobnie jak ja marzycie o którymś z nich?

37 komentarzy:

  1. Mam Yankowy kominek, cały biały bez udziwnień i jestem z niego zadowolona. Jeśli chodzi o zapachy jesienne wosków, to mnie nie porwały, więc ich nie będę kupować, ale dwa limitowane zapachy już tak, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które limitowane zapachy?? No ja właśnie nie wiem czy brać gładki, czy z jakimś tłoczeniem :(

      Usuń
  2. Wszyscy tak chwalą Yankee Candle, że w końcu chyba sama się na nie skuszę :)
    Poleciłabyś jakieś jesienne zapachy? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj wiele mogłabym polecać :P Najlepiej zajrzyj do zakładki "czasoumilacze" - tam opisuję konkretne zapachy :)
      Ale tak na szybko to mogę polecić: November Rain, Black Cherry, Midsummer's Night Nature's Paintbrush i może Merry Berry :) Jest wiele pięknych zapachów YC - lubisz zapachy kwiatowe, owocowe, słodkie czy świeże? Będzie mi łatwiej doradzić :)

      Usuń
  3. dużo tego chciejstwa,ja też mam dużą listę,a teraz czas szukać pieniędzy na te przyjemności muszę;) hee

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lista również zawiera kominek i woski, ale muszę ją jeszcze uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie mam większych zachciewajek, ale Tobie życzę spełnienia wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, oby w końcu udało się spełnić moje zachciewajki :P

      Usuń
  6. Bardzo lubię cienie Inglota :) a na woski miałam kiedyś taką fazę, że do dziś wysypują mi się z szafki, aż wstyd się przyznać ;) bardzo to uzależniające ;) moim zdaniem, te białe kominki lepiej wyglądają z jakimś wzorem ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokłądnie to samo, z tym że moje woski są zapakowane w jedno, duże pudło i już się powoli nie domyka :P

      Usuń
  7. Lampa pierścieniowa to i mi by się przydała, niedługo skończą się długie słoneczne dni, a robienie zdjęć pod wieczór w domu nie daje ładnych efektów :/ Jakieś nowe woski YC też chcę sobie sprawić na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne potrzeby :P

      Usuń
  8. Też od dawna chciałam lampę pierścieniową, ale ostatnio kupiłam w Ikei świetną regulowaną lampę biurkową za 39 zł, do tego dokupiłam dobrą żarówkę i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle Glam Brush i gładki kominek z YC też chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. I jak się sprawują? Ładne mają zapachy?? :D

      Usuń
  11. pudry do konturowania też są na mojej liście ale szukam czegoś nie drogiego i z dobrym składem

    OdpowiedzUsuń
  12. na mojej liście też jest kominek :D chyba wole gładki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o mi by się też przydał nowy kominek

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pędzel do konturowania mocno mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również :D Oby był wart tego zamieszania :P

      Usuń
  15. Trzymam kciuki aby ci sie spelnily Twe zachciewajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mojej liście są pedzle hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj lampa jest i na mojej chciejliście ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna chciejlista:) u mnie też wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ale to bardzo pokrywają nam się chciejki :) również choruję na lampę pierścieniową, więc jak znajdziesz jakąś okazję to podziel się nią :P no i cienie z Inglota, potrzebuję pewnych matów :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nad oryginalnym kominkiem YC i ja się zastanawiałam, ale zakuy nowych lakierów wiecznie to odciągają w czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Także poluje na te świczuchy ;)Te pomadki też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co sezon kupuję co najmniej jeden nowy kominek, już wiem jaki kupię w tym roku. Zaopatrzyłam się już w kilka jesiennych wosków i wczoraj relaksowałam się przy zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz upatrzony kominek? Pochwal się, może zawróci mi w głowie :P A jak te jesienne woski się sprawują? Ładne mają zapachy??

      Usuń
  23. Na obecnej liście mam inne marzenia, z poprzedniej skreśliłam lampę, bez której teraz nie mogę sobie życia wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć, a jaką moc wybrałaś i gdzie kupiłaś lampkę? :D

      Usuń
  24. na lampę i ja się czaję, chyba nawet w tym miesiącu się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja to bym chciała, żeby mi zapał do blogowania wrócił :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)