czwartek, 28 sierpnia 2014

Makijaż: Tęcza z Del Mar

Witajcie :)

Dawno nie było tutaj makijażu, a mam Wam do pokazania mój ulubiony w ostatnim czasie makijaż, letni i kolorowy. Do jego wykonania wykorzystałam jedną paletkę (Sleek Del Mar) oraz sypki cień mySecret. Ja bardzo dobrze czuję się w takich wielobarwnych kombinacjach kolorystycznych, a wspomniana paletka zdecydowanie pomaga w stworzeniu takiego makijażu :)



Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Rimmel Stay Matte,
*korektor Collection,
*kamuflaż Catrice,
*puder mineralny Mariza,
*róż mineralny Mariza #Subtelny róż,
*mapka brązująca Sensique.
Brwi:
*cień Maybelline Color Tatto #40 Permanent Taupe.
Oczy:
*biała kredka NYX #Milk,
*paleta cieni Sleek Del Mar (#Ambience, #Blue Marin, #On The Rocks, #Feel Euphoric, #Balearic Beat),
*sypki cień mySecret #3.
*maskara Hean Gigant Shock professional XXl Volume.
Usta:
 *błyszczyk Makeup Revolution #Natural Pink.


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i delikatny makijaż, niezbyt krzykliwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo spodobał się błyszczyk, ma piękny kolor :) Makijaż oczu też wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, bardzo naturalny ma kolorek i fajnie podkreśla całość. I kosztował aż 5zł ;]

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie każdy makijaż pasuje :D To nie fair :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, zdziwiłabyś się jakbyś zobaczyła mnie w zieleniach albo niebieskościach :P Szału nie ma :D
      Ale dziękuję :*

      Usuń
  5. Pasuje Ci taki kolorowy makijaż :) A ja jakoś nie mogę się przełamać do kolorków i zawsze wybieram coś bardziej stonowanego :)

    Co do YC to na jesień chciałabym wypróbować jakieś słodkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz kiedyś się skusić na odrobinę koloru - powoli dodawaj coś barwnego i w ten sposób może przekonasz się do kolorów w makijażu :)

      Hmm ja nie jestem wielbicielką bardzo słodkich zapachów, ale możesz pomyśleć o: Summer Scoop, Sun & Sand i ciasteczkowe zapachy: Snowflake Cookie, Merry Marshmallow i Vanilla Frosting :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie i delikatnie. Świetny makijaż na końcówkę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojego czasu też robiłam tai makijaż :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)