czwartek, 7 sierpnia 2014

Manicure: Black nails with gradient

Witajcie :)

Powracam do Was, troszkę wcześniej, niż myślałam, ale to dobrze :) Jak wspominałam w poprzednim poście (klik) przebywam teraz poza granicami naszego pięknego kraju, a dokładniej w Niemczech. Myślałam, że nie będę miała dostępu do internetu, ale na szczęście pomyliłam się :) Dzięki temu będę mogła zaglądać na Wasze blogi i czasem dodawać tutaj nowe wpisy. Niestety nie zabrałam ze sobą aparatu, ale mam w komputerze sporo zdjęć, które namiętnie pstrykałam w trakcie nauki do obrony :)

W tym czasie powstały między innymi pazurki, które dziś chciałabym Wam pokazać. Jest to klasyczny czarny manicure urozmaicony letnim gradientem na serdecznym paznokciu. 


Pazurki zmalowałam przy pomocy:
*czarny lakier Hean City Fashion #10t,
*błękitny lakier I ♥ Hean #834,
*żółty lakier mySecret Hot Colors,
*utwardzacz Seche Vite,
*taśma do zdobień,
*gąbeczka.


Co o nich sądzicie? Lubicie takie połączenia kolorystyczne?

20 komentarzy:

  1. kolorki same w sobie fajne, ale ja jakoś nie przepadam za czarnymi pazurkami, tak mrocznie mi się kojarzą :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten gradientowy pazurek świetnie rozświetla taką ciemną resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł;) Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! NIby tylko takie paski na boku a jak super wyglądają z tym gradientem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobały :D

      Usuń
  5. Świetny efekt, bardzo lubię gradienty :) ten jest wyjątkowo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, sama bym chyba na niego nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! zdobienie z efektem termicznego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej ale cudowny! <3 jest idealny. I to ombre dodatkowo. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wyszło Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne!:) szkoda, że mi ombre nigdy nie wychodzi tak jak powinno:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuj, trenuj :) U mnie na początku z ombre też nie było szału, ale już wyrobiłam sobie swój sposób :P Ale idealnie jeszcze nie jest ;(

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)