środa, 13 sierpnia 2014

Manicure: Red classic

Witajcie ;)

Tym razem chciałabym pokazać Wam czerwień idealną w wydaniu pazurkowym. Długo naszukałam się lakieru, który byłby dla mnie idealny. Do tej pory trafiałam na zbyt bordowe lakiery, które nie do końca mi się podobały i nigdy nie byłam z nich zadowolona w 100%. Jednak tym razem jest inaczej...


A tym ideałem, o którym mowa jest widoczny na powyższym zdjęciu lakier Hean City Fashion w kolorze #160. Jak dla mnie jest idealny - jest mocno czerwony, nie za jasny i nie za ciemny, a na dodatek pasuje do wszystkiego. A do tego ten piękny połysk, zresztą same zobaczcie...


A czy Wy znalazłyście swoją idealną czerwień na pazurki?

24 komentarze:

  1. Uwielbiam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek. Dziś przejeżdżałam przez Ostrowiec Świętokszyski, cos mi się wydaje że mieszkasz w okolicy, tak?
    Może wybrałabyś się do Starachowic na kawę i małe ploteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja dokładniej mieszkam gdzieś w połowie drogi pomiędzy Kielcami a Ostrowcem Świętokrzyskim :) Chwilowo nie dam rady, bo obecnie przebywam w Niemczech ;( Ale we wrześniu wracam do PL, więc może uda nam się w końcu spotkać i pogadać w realu :)

      Usuń
  3. przepiekny kolor, ale to, ze jestes wielbicielka lakierow hean od dawna wiedzialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :] Jak dobry produkt to i się człowiek uzależni :) A tak mogę dodatkowo wspierać polską gospodarkę (jak na ekonomistkę przystało) :P

      Usuń
  4. uwielbiam czerwień:) zawsze jest na czasie i taka sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest :D Długo trzyma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakieś 4dni - a mam łamliwe i rozdwajające się pazurki :D
      Za jakiś czas napiszę zbiorczą recenzję tych lakierów :)

      Usuń
  6. ponadczasowa czerwień, zawsze w modzie :) moja czerwień na paznokciach zależy od nastroju i wyjścia, na wieczorne imprezy wole właśnie te z bordowym akcentem, jednak na co dzień wolę takie żywsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki <3
    uwielbiam czerwień i na paznokciach i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lakier, masz śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Staram się je zapuszczać, ale często coś się nadłamie czy rozdwoi ;(

      Usuń
  9. klasycznie najlepiej ! piekny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny nie wychodzący z mody czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwień idealna :) i Twoje piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna czerwień, lśni jak tafla wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ten połysk dodatkowo pokochałam ten lakier :D Troszkę jak żelik wygląda :D

      Usuń
  13. Ciekawy kolor, a zarazem klasyczny i odpowiedni na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)