piątek, 29 sierpnia 2014

Moje czasoumilacze: WoodWick świeca "Beach Boardwalk"

Witajcie :)

Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech obecnie nastała pogoda typowo jesienna: deszczowo, chłodno i jakoś tak mało przyjemnie. Aż nie ma się ochoty wynurzać spod ciepłej kołdry, czy koca. Tak, uwielbiam ciepełko, wiosnę i lato, ale muszę przyzwyczaić się do myśli, że niedługo nastaną ciężkie, zimne dni...


Jednak moim sposobem na takie nieprzyjemne wieczory, jak już pewnie wiecie, są wszelkiego rodzaju zapachowe świece, czy woski. To niesamowite, jak taki mały drobiazg potrafi zmienić nie tylko atmosferę panującą w danym pomieszczeniu, ale i mój humor! Jednym z takich jesiennych poprawiaczy nastroju będzie świeca Beach Boardwalk od Wood Wick. Pochodzi ona z letniej kolekcji tejże marki - o pozostałych zapachach z letniej linii możecie poczytać tutaj


Kompozycja Beach Boardwalk to "spacer po promenadzie: zapach bryzy morskiej, białego piasku oraz waniliowych gofrów pieczonych w nadmorskiej kawiarence", czyli wspomnienie z ciepłego wieczoru, spędzonego w nadmorskim kurorcie. Jak zwykle, gdy widzę w opisie zapachu "wanilię" zapala mi z tyłu głowy lampka ostrzegawcza - nie lubię zbyt słodkich, mdłych zapachów (to zupełnie nie moja bajka). Jednak ilość wanilii w tej świecy nie jest przesadzona i bardziej dopełnia ona całość, niż ją dominuje.

A jaki jest ten zapach według mnie? Na pewno ciężki do opisania - znajdziemy w nim odrobinę świeżości, lekkości i słodyczy, a także zmysłowości. Zapach ten jest bardzo przyjemny, otulający i odprężający. A urokowi tej świecy dodaje jej naturalny, drewniany knot - dzięki niemu świeca skwierczy jak drewno palone w kominku. Przyznam szczerze, że na samym początku odgłos ten delikatnie mnie irytował, ale to co na początku wydawało mi się minusem, stało się ogromną zaletą tej świecy. To trzaskanie i strzelanie dodatkowo mnie do niej przekonało.


A czy Wy miałyście już jakąś świecę WoodWick? Jaki zapach polecacie?

Jeśli jeszcze jej nie miałyście to zajrzyjcie do sklepu Homedelight.pl - mają ogromny wybór zapachów i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. A do końca weekendu możecie kupić je 30% taniej - wystarczy wpisać kod rabatowy: WW30.

13 komentarzy:

  1. Te świeczki są piękne pod względem wizualnym... YC się chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zapaszki

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczek jest bardzo sympatyczny, ciekawe jak zapach.
    U mnie dzis woski...

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas pogoda jest nieco lepsza, ale sezon na świece i kominki u mnie też już rozpoczęty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dźwięk palonej świecy mnie intryguje, a swoim wyglądem świece woodwick strasznie mi się podobają, zwłaszcza te kilku kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, oj kusisz tymi zapaszkami :)

    p.s ale się u Ciebie zmieniło na blogu! Oczywiście na + !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ona ładnie wygląda ;) A mnie ciągle ciekawi ten dźwięk, bo nigdy nie miałam takiej świecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka świeczkę bym chętnie zapaliła

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam żadnej świecy WW, obiecałam sobie, że najpierw zużyje moje świecowo-woskowe zapasy, zanim kupię kolejne takie cudko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojjeny ja dopiero neidawno zaczelam palic swiece, woski itd i uwielbiam to :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkie swieczki, nie lubie tylko kupowac przez internet, wole stacjonarnie jak sobie pomacam i powacham ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaaardzo lubię ten zapach :) Mam wosk - przyjemny, relaksujący, wprowadza mnie w błogi nastrój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)