poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Recenzja: Joanna - Fruit Fantasy - Kremowy żel pod prysznic Soczysta Malina

Witajcie :)

Lato w pełni, obdarowuje nas słodkimi i pysznymi owocami, którymi możemy cieszyć się jedynie w tym okresie. Jednymi z moich ulubionych sezonowych owoców są maliny - słodkie o tym specyficznym smaku, mmm.... Aby móc cieszyć się nimi dłużej firma Joanna wyszła nam naprzeciw - stworzyła linię kosmetyków o zapachu soczystych malin. Ale czy to rzeczywiście to samo?

Cena: ok 7 zł
Pojemność: 250ml
Dostępność: drogerie i markety


Od producenta:
"Poczuj fascynujący aromat soczystej maliny. Spraw, by codzienny rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i energetyzujący, aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia lata.
Żel pod prysznic z serii Fruit Fantasy doskonale dba o Twoje ciało i sprawia, że skóra jest doskonale oczyszczona, odświeżona i pełna energii, a soczysty zapach maliny towarzyszyć Ci będzie przez cały dzień".


Moja opinia:
Żel zamknięty został w poręcznej, przezroczystej butli z zamknięciem na klik - nie miałam problemów z jego otwieraniem nawet w sytuacji, gdy miałam mokre ręce. Przezroczyste opakowanie pozwala "śledzić", ile jeszcze kosmetyku nam pozostało. Żel ma piękny, naturalny malinowy zapach - nie jest to chemiczna mieszanka, bardzo przypomina mi wspomniane na początku postu ukochane maliny. Niestety jego zalety na tym się kończą...


Żel ma rzadką konsystencję, przez co nie jest zbyt wydajny. Słabo się pieni, co dodatkowo zmniejsza jego wydajność. Najlepiej jest aplikować go na gąbkę i później nią myć ciało, bo w przeciwnym razie może przeciekać przez palce. Żel dobrze myje ciało, jednak może odrobinę wysuszać skórę - ja najbardziej zauważałam to na łydkach :(

Podsumowując, żel ma piękny zapach, dobrze myje, jednak jest mało wydajny, rzadki i słabo się pieni. Może być to fajna sprawa, gdy chcemy kupić żel o pięknym, owocowym zapachu - ot tak, dla poprawy humoru podczas kąpieli :) Jednak jeśli szukacie gęstego żelu, który mocno się pieni to niestety powyższy żel nie przypadnie Wam do gustu.

Ocena: 5/10
Czy kupię ten produkt ponownie: Nie wiem.

A czy Wy znacie ten żel? A może miałyście inne wersje zapachowe?

26 komentarzy:

  1. Skoro słabo się pieni to u mnie raczej się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda:( Bardzo chcialabym znaleźć jakiegos myjaka malinowego bez chemicznej nuty zapachowej jak ten ale tez skutecznegp

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam pianę, więc podziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię zapachy ich kosmetyków i dlatego stosuiję od czasu do czasu dla urozmaicenia lub poprawy humoru ;d przy takim stosowaniu nadają się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle,ze ten zel nie spelnia moich oczekiwan, chociaz bardzo lubie te firme :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą samą wersję i szału, nie robiła ale pachniał ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale raz na jakiś czas dla samego zapachu można się skusić :D

      Usuń
  7. Z tej samej linii zapachowej mam peeling do ciała i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu recenzowałam peeling o zapachu Marakuji i też mi się fajnie sprawdzał :) Żel niestety na jego tle wypadł słabiutko :(

      Usuń
  8. Joanna ma to do siebie że ich kosmetyki mają naprawdę piękne zapachy :) a co owoców, to ja wczoraj i dzisiaj byłam nazbierać jeżyn i teraz biorę się za robienie dżemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, jak zrobisz to podeślij troszkę :D

      Usuń
  9. ja muszę mieć duuużo piany, nawet pod prysznicem, wiec raczej go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, lubię jak żel się pieeeeeni :D A tutaj niestety ten efekt jest słabiuteńki :(

      Usuń
  10. Ta seria ma piękne zapachy :) Szkoda, że niewiele więcej może sobą zaoferować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling do ciała nie jest taki zły, ale żele niestety szału nie robią :(

      Usuń
  11. Szkoda, że nie do końca spełnia oczekiwania, ale zapach na pewno piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ah ta joanna... szkoda, że mało wydajna, ale zapach pewnie cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam taki sam peeling i był ok, szkoda że żel tak słabo się sprawdził :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam peeling o zapachu Marakuji i był fajny, ale żel niestety u mnie nie do końca się sprawdza

      Usuń
  14. Raczej się nie skuszę, chociaż zapach mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze słabo się pieni, ale zapach nie chemiczny na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie za bardzo sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go ale w innym opakowaniu, zapach to wielki plus

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)