poniedziałek, 22 września 2014

Lekcja makijażu: Śliwka w złocie


Czas na kolejny makijaż - po ostatnim wpisie o moich nowych cieniach Hean wiele z Was zwróciło uwagę na piękny, różowo-złoty cień. Postanowiłam nie czekać zbyt długo i pokazać Wam, jak prezentuje się on na powiece - w towarzystwie pięknej śliwki i mocnej, czarnej kreski. Wyszedł z tego mocny, jesienny, wieczorowy makijaż. Poza zdjęciami samego makijażu przygotowałam również do niego stepik - zapraszam do dalszej części wpisu.

1. Na całą powiekę ruchomą nakładam różowy cień połyskujący na złoto (Hean #512).
2. Załamanie powieki podkreślam fioletowo-brązowym cieniem (Hean #835).
3. Zewnętrzny kącik oka i zewnętrzną część załamania zaznaczam śliwkowym cieniem (Hean #808), rozcieram go.


4. Żelowym eyelinerem maluję kreskę na górnej powiece. Zaznaczam nim również linię wodną oka (Maybelline). 
5. Czystym pędzelkiem kulkowym rozcieram eyeliner na dolnej powiece.
6. Wewnętrzny kącik oka podkreślam matowym, białym cieniem (Kobo #101).


 7. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne (mySeceret; Ardell).


Usta podkreślam pomadkami Sleek - mieszam dwa odcienie z paletki Ballet: "Plie" oraz "Pirouette".


Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
*podkład Rimmel Wake Me Up,
*podkład Pierre Rene Skin Balance,
*korektor Collection Lastin Perfection,
*puder bambusowy Hean #502,
*mineralny róż Mariza #Subtelny róż,
*bronzer Sensique #101,
*rozświetlacz Peggy Sage #mirabelle.
Brwi:
*kredka do brwi Catrice #030.
Oczy:
*kredka NYX #Milk,
*cienie Hean (#512, #835),
*cień Kobo (#101),
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara mySecret 3 in 1.
Usta:
 *paletka pomadek Sleek Ballet.

 

26 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię Twoje makijaże, często używasz kolorów, które ja uwielbiam, do tego bardzo ładnie rozcierasz cienie i całość jest zawsze niesamowicie estetyczna. Więc cóż ja Ci mogę napisać- ślicznie jak zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje propozycje wpasowują się w Twój gust. W takim razie czekam na zdjęcia Twoich makijaży :D

      Usuń
  2. Piękny <3 i ślicznie podkreśla Twoje oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż! No i ten naszyjnik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :* A naszyjnik kupiony już ponad rok temu :P

      Usuń
  4. Piękny makijaż :) Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż genialny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ten różowo- złoty cień wygląda na powiece. Generalnie świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień robi furorę, ja go uwielbiam :)
      Dzięki :*

      Usuń
  7. Pięknie Kochana! bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie powstała taka brzoskwinka:) ale faktycznie śliwkowy akcent jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez te złote drobinki - zależy jak pada światło to cień wygląda inaczej. Ale generalnie jest to róż ze złotym akcentem :)

      Usuń
  9. Dla Ciebie idealny, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny choć fiolet ledwo widoczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety aparat nie zawsze chce ze mną współpracować :(

      Usuń
  11. jak drapieżnie :) wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tak miało być, zalotnie i tajemniczo :D Dawno tu takich mocnych makijaży nie było :P

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)