wtorek, 9 września 2014

Recenzja: Eveline - Kremowy balsam do ciała SOS Intensywna regeneracja

Hej :*

Pamiętacie, jak jakiś rok temu opisywałam Wam mój ulubiony balsam marki Eveline? No dobra, jak nie pamiętacie, to możecie szybko nadrobić zaległości tutaj, a ja szybciutko opiszę Wam kolejny balsam tejże marki. Czy podołał moim oczekiwaniom, obietnicom producenta i stał się moim ulubieńcem? O tym przeczytacie w dzisiejszym wpisie.

Cena: ok 13zł
Pojemność: 350 ml
Zapach: bardzo delikatny,
Dostępność: do kupienia w większości drogerii, marketów


Od producenta:
"Kremowy balsam do ciała SOS INTENSYWNA REGENERACJA, z innowacyjnym kompleksem bioHyaluron Plus Complex™, został opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji bardzo suchej, szorstkiej i wrażliwej skóry, wymagającej głębokiej regeneracji i odżywienia. Unikalna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, skutecznie stymuluje procesy odnowy komórek oraz dostarcza skórze niezbędnych lipidów, wyraźnie ujędrniając, zmiękczając i wygładzając. Skóra staje się aksamitnie gładka, sprężysta i miękka w dotyku. Kremowa konsystencja sprawia, że balsam łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie obciąża skóry i nie pozostawia tłustej warstwy. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i komfortu".


Moja opinia:
Balsam zamknięty jest w poręcznym opakowaniu, które zaopatrzone zostało w wygodną pompkę. Umożliwia ona higieniczne korzystanie z kosmetyku. Butelka wykonana jest z białego, nieprzeźroczystego plastiku. Na pierwszy rzut oka nie widać więc, ile kosmetyku nam pozostało w opakowaniu, jednak patrząc "pod światło" możemy sprytnie ocenić, ile balsamu znajduje się w opakowaniu.


Co do samego balsamu to ma on lekką konsystencję, dzięki której kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej, tłustawej warstwy. Balsam bardzo dobrze nawilża, wygładza i regeneruje suchą skórę. Świetnie radzi sobie z moją przesuszoną skórą rąk i nóg. Stosowany regularnie sprawia, że skóra jest aksamitna, jedwabista i dobrze nawilżona.

Jest to kolejny kosmetyk do pielęgnacji skóry całego ciała marki Eveline, który spełnił moje oczekiwania. Jakiś czas temu pisałam Wam o ultranawilżającym balsamie oraz o suchym olejku arganowym, a teraz do tego grona dołączył kremowy balsam SOS

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak.

A czy Wy macie swój ulubiony balsam marki Eveline?

19 komentarzy:

  1. Też mam ten balsam, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus za pompkę :) Dawno nie miałam żadnego balsamu od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od Eveline uwielbiam balsam pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od Eveline uwielbiam balsam pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten balsam, jednak zbytnio mnie nie zachwycił. Jedyne co mi się w nim podoba to taki "męski" zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako, że troszkę jestem wzrokowcem ;) to ten balsam nie przyciągnąłby mojej uwagi w sklepie. Teraz wiem, że warto zwrócić na niego uwagę ;) Jednak mam taaakie zapasy balsamów i maseł, że nie prędko go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo mam go ale ejszcze nie uzywalam :) Ale musze to jak najszybciej naprawic w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nic nie uzywalam z Eveline.Aktualnie uwielbiam maslo do ciala z Perfecty

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno go kiedyś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś czytałam o tym balsamie chyba i średnio mnie zachęcał ze względu na moją antypatię do Eveline, ale może kiedyś go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam nie drogi, dobrze się wchłania, a działa dobrze- no i i suchą skórę pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię masła i balsamy eveline, teraz kończę pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może go wypróbuję, bo lubię balsamy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za lekkimi balsamami nie przepadam, ale opakowanie z pompka zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam go i na prawdę lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i pięknie! Już nie muszę się zastanawiać co kupić dla mojej wiecznie suchej skóry. Dzięki! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś dla mnie, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)