czwartek, 4 września 2014

Recenzja: mySecret - Matte effect top coat

Hej ;)

Dziś chciałabym przedstawić Wam produkt do pazurków, który jest ze mną od dłuższego czasu. Z tego co się orientuję, jest on obecnie wyprzedawany (ale mam zapłon :P) i chciałabym dać Wam możliwość zapoznania się z nim i być może kupienia go w najbliższym czasie? A mowa oczywiście o lakierze nawierzchniowym z mySecret, który tworzy efekt matowych paznokci.

Cena: 3,49 zł
Pojemność: 10ml
Dostępność: drogerie Natura


Od producenta:
"Lakier nawierzchniowy nadający matowe wykończenie. Zapobiega uszkodzeniom manicure i przedłuża jego trwałość. Zawiera filtry UV. Lakier nawierzchniowy aplikujemy na wyschnięty lakier kolorowy".

Na pazurkach mam: czarny lakier Hean City Fashion #10t, mySecret - Matte Effect Top Coat

Moja opinia:
Lubicie matowe pazurki? Odkąd na rynku  pojawiły się matowe lakiery do paznokci z pewnym zaciekawieniem przeglądałam zdjęcia na blogach i stronach internetowych. Ciężko było mi się jednak zdecydować na jakiś konkretny kolor, ale z pomocą przyszła firma mySecret i jej top coat, który daje efekt matowych paznokci. 


Taki top coat daje nam pole manewru, gdyż możemy nałożyć go na każdy inny, zwykły lakier i stworzyć coś zupełnie nowego. Jest to świetna alternatywa dla osób takich jak ja - które nie mogą zdecydować się na jeden, czy dwa kolory matowych lakierów. Kupując tylko jeden produkt możemy zamienić wykończenie wszystkich swoich dotychczasowych lakierów z błyszczącego na matowy. Ale jak to się ma w praktyce?


A w praktyce wcale źle nie jest - top szybko wysycha na paznokciach, wystarczy jedna warstwa do ładnego zmatowienia koloru i nie sprawia on dodatkowych problemów. Matowa powłoka niestety ściera się z biegiem czasu, ale podobne zjawisko ma również miejsce w przypadku matowych lakierów w wersji kolorowej. Najbardziej jest to widoczne na końcówkach, jednak wystarczy dołożyć kolejną warstwę topu i problem znika. Jeżeli chodzi o trwałość, to nie zauważyłam, aby top z mySecret w jakiś sposób na to wpływał - wszystko zależy od lakieru, który będzie naszym bazowym kolorem.


Podsumowując, szczerze mogę polecić Wam ten produkt, a tym bardziej teraz, kiedy możecie kupić go za zawrotną kwotę 3,49 zł. Jeśli kiedyś rozmyślałyście nad matowymi lakierami, to lepszej okazji chyba już mieć nie będziecie :)

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Już chyba nie zdążę, bo jest on wycofywany ze sprzedaży.

Lubicie efekt matowych paznokci?
Macie swoje ulubione matowe lakiery kolorowe, czy również zainwestowałyście w top matujący?

16 komentarzy:

  1. fajnie, że jest dobry i do tego taki taniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam topy matujące! Nie trzeba wiele i każdy lakier staje się matem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie przepadam za tego typu wykończeniem, ale ten lakier naprawdę daje radę :)

    www.blondivy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś, ale znalazłam coś bardziej matującego - top matujący z Lovely. Jest między nimi znaczna różnica, opisałam to kiedyś w poście. Jeżeli masz ochotę, to zapraszam na recenzję: http://alka1989.blogspot.com/2014/01/matowe-wykonczenie-paznokci-lovely-vs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się strasznie zakochałam w matowych paznokciach, kupiłam matujący top z Lovely i potem mi przeszło :p Tzn efekt nadal mi się podoba, ale raczej rzadko tego topu używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pazurki i bardzo podoba mi się czarny mat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej tak średnio przepadam za matem na paznokciach, ale ostatnio wpadły mi w oko nowe maty z Golden Rose :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam matu na paznokciach, czas wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. ja przyznam się,że jeszcze nie miałam paznokci w tym kolorze;)) hee

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie dorwałam matowych lakierów, uzywam top właśnie :) świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko podobają mi się czarne paznokcie ale Twoje są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się matowe wykończenia i jeśli bedę miała okazję, to na pewno się skuszę. Daje to duży komfort, ponieważ nie musimy kupować 10 matowych kolorków a jeden nawierzchniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny efekt. Ja mam top matujący z Vipery i go chwalę, ale już się kończy i muszę coś innego zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)