czwartek, 18 września 2014

Recenzja: Perfecta - Peeling drobnoziarnisty


Pamiętacie, jak jakiś czas temu zachwycałam się peelingiem gruboziarnistym Perfecty? Jakiś czas temu skusiłam się na drobnoziarnistą wersję tego peelingu i postanowiłam ją przetestować. Czy sprawdziła się i podbiła moje serce jak jej grubsza siostra? A może jest totalnym cieniasem? Za chwileczkę wszystko się wyjaśni! :)


Cena: 1,50-2,00 zł
Pojemność: 10 ml (dostępne również w opakowaniach 60ml)
Dostępność: drogerie osiedlowe jak i sieciówki

Od producenta:
"Aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i suchej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin A - B5 - E, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym".


Moja opinia:
Peeling znajduje się w popularnych małych saszetkach o pojemności 10ml (dostępne są również większe opakowania w plastikowej tubie), które umożliwiają przetestowanie peelingu i ocenę, czy produkt ten nam odpowiada. Kosmetyk ma przyjemny, orzeźwiający, morski zapach, a jego konsystencję określiłabym jako średniogęstą z widocznymi niebieskimi granulkami i maleńkimi drobinkami ścierającymi. 


Podczas rozprowadzania i wmasowywania produktu w skórę czuć wyraźne złuszczanie. Tarcie jest równie mocne, jak w przypadku peelingu gruboziarnistego tej firmy. Łatwo się go zmywa, a podczas tej czynności czuć, że skóra stała się mięciutka i delikatna. Nie zauważyłam, aby podrażniał, szczypał czy powodował jakiekolwiek zaczerwienienia. Po całkowitym zmyciu produktu na twarzy ukazuje się promienna, zdrowa i delikatna cera. Peeling jest bardzo wydajny - jedna saszetka wystarczyła mi na 4 użycia. 

Jak widzicie drobnoziarnista wersja peelingu Perfecty jest równie skuteczna, co gruboziarnista. Jestem zadowolona z zakupu i od tej pory będę kupować je zamiennie :)

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak.

20 komentarzy:

  1. Ja to nie lubie kosmetyków saszetkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występuje on również w wersji tubkowej - chyba 50ml :)

      Usuń
  2. Dawniej bardzo często go kupowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogli by go produkować w tubce :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkują :D Poszukaj w Rossmannie albo Super-Pharm :D

      Usuń
  4. Kiedyś używałam i lubiłam. Moją mamę ten peeling podrażnia a gruboziarnisty nie, więc częściej używam tego grubego bo stoi w łazience i prosi się, żeby go użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarzyło mi się kiedyś kupić ten peeling. Rzeczywiście fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda mam już swojego ulubieńca wśród peelingów, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdy kupuję saszetki peelingi/ maski zawsze mi się gubią lu leżą, postanowiłam więcej po nie nie sięgać, bo raczej nie zużyję, nie wiem co te opakowania w sobie mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza sprawa :)
      W takim razie musiałabyś poszukać wersji w tubce - bodajże 50ml :)

      Usuń
  8. Perfecta bardzo rzadko zawodzi :) zaczerwienienia są niewskazane, jednakże jak ten peeling nie podrażnia to tylko na plus!

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś dość często go stosowałam i spełniał swoje zadanie, lubiłam ten peeling, pewnie jeszcze nie raz go kupię:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Unikam niebieskiego składnika w produktach, są bardzo szkodliwe i rakotwórcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo o_O
      Nie słyszałam o tym...

      Usuń
  11. używałam go kiedyś, bardzo fajnie się u mnie sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja przestałam go kupować,ale muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dobrze,że mi o nim przypomniałaś :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)