poniedziałek, 20 października 2014

Manicure: Niebieskie kwiatuszki


Od dawna podobały mi się niebieskie lakiery do paznokci, jednak zazwyczaj leżą one w koszyczku, a ja sięgam po beże, róże, fiolety czy czerń. Co więcej mam już nawet kilkanaście buteleczek takich lakierów - od błękitów przez mięty, a na ciemnych granatach kończąc i większość leży nieużywana. Tym razem jednak postanowiłam zaszaleć i stworzyłam manicure w tych odcieniach. Odkurzyłam nawet moją płytkę do stempelków Konada. 


Swego czasu uwielbiałam zdobić swoje paznokcie - wymyślałam kolejne wzorki i połączenia kolorystyczne. Z tego właśnie okresu pozostała mi płytka do wzorków Konad, którą znów pokochałam. Ba, nawet wczoraj zamówiłam kolejną, więc spodziewajcie się tutaj kolejnych zdobień stempelkowych :) Zrobienie takiego wzorku na paznokciach jest bardzo proste - najważniejszą rolę pełni tutaj odpowiednio gęsty lakier i dobrej jakości płytka. Największy problem mam jak na razie z równym odbijaniem wzorków :P


Do wykonania manicure wykorzystałam:
*biały lakier Golden Rose Rich Color #76,
*błękitny lakier I ♥ Hean #834,
*granatowy lakier I  Hean #841,
*żelowy top coat Golden Rose,
*wysuszacz Life,
*płytka do wzorków Konad m20,
*stempelek i zdrapka,
*gąbeczka.


Stemplujecie swoje pazurki? Jakie lakiery polecacie?

27 komentarzy:

  1. Piękne ;) najbardziej podoba mi się paznokieć cieniowany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu jak prześlicznie, super wyszedł Ci gradient :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej cudowne! i pewnie pracochłonne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu Cię zaskoczę - bardzo szybko robi się takie wzorki :) Raz-dwa i wzorek odbity ;) Gradient też w miarę szybciutko się robi, więc nie zajmuje to o wiele więcej czasu niż tradycyjne malowanie paznokci :)

      Usuń
  4. Piękne!!! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę! pozytywne zaskoczenie..
    a a propo Wrocławia.. musisz koniecznie odhaczyć ten punkt wycieczki! uważam, że jest to jedno z najładniejszych miast:) na nic bym go nie zamieniła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne paznokcie

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie, ombre jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabym nosić takie zdobienia cały czas - nawet w niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba sobie muszę w końcu kupić te stemple.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny gradient na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo :) fajna ta płytka do wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Caly mani rewelka, nie wiem ktory efekt najbardziej mi sie podoba :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne delikatne pazurki - urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak przepięknie! Super, cieniowanie boskie, ale wzorek też wyszedł niesamowicie! Zachwycający mani. :)

    Pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)