poniedziałek, 27 października 2014

Manicure: Purple leaves


Fioletowy kolor na pazurkach to jeden z moich ulubionych. Zdecydowanie ma coś w sobie i jest bardzo kobiecy. Zazwyczaj paznokcie maluję na jeden kolor, jednak tym razem miałam ochotę na coś innego. W piątek dotarła do mnie nowa płytka do stempli Konad i nie mogłam jej się oprzeć, musiałam od razu ją przetestować. Efekty pierwszych prób możecie obejrzeć w tym poście.


Stemple coraz bardziej mnie do siebie przekonują i kradną moje serce. Są niesamowicie szybką i oryginalną formą ozdabiania paznokci. A to, że czasem nie cały wzorek się odbije, czy lakier zaschnie zbyt szybko na płytce nie stanowi dla mnie problemu - z czasem wyrobię sobie ruchy z każdym podejściem będzie coraz to lepiej. 

Do dzisiejszego manicure wybrałam wzór listków, który od razu rzucił mi się w oczy i idealnie wpasowuje się w ten jesienny klimat. Bazą manicure jest liliowy lakier Hean, natomiast wzorki wykonałam holograficznym fioletem z Colour Alike. Całość pokryłam utwardzaczem Seche Vite, który ma niesamowity połysk! 

Do dzisiejszego manicure wykorzystałam:
*lakier Hean City Fashion #176,
*lakier Colour Alike #502 Figa z makiem!
*utwardzacz Seche Vite,
*płytka do wzorkó Konad Square Image Plate 01.


***
Przypominam o rozdaniu kosmetycznych nowości marki Hean - do wygrania dwa zestawy kosmetyków. Wygraj i wybierz kolory idealnie pasujące do Ciebie! :) Więcej informacji jak wziąć udział w rozdaniu znajdziesz tutaj.

27 komentarzy:

  1. Jej ślicznie to wygląda. Moje pazury niestety nie nadają się do takich zdobień :( Ale płytkę chętnie bym zakupiła. Swoją gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam nie nadają się :P Płytkę kupiłam na stronie dystrybutora, konadnail.pl :) Wszystko przyszło całe i zdrowe, wzorki bardzo dobrze się odbijają więc mogę polecić :)

      Usuń
  2. Ten fiolet z colour alike jest prześliczny, mam go i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW WOW WOW! Piękny mani, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piękne pazurki, piękne :-) Płytka super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ciemny fiolet jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne te paznokcje

    Ja juz cie obserwuje jeśli jestes chetna odwiecz się : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. są piękne;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie to wyglada... to kiedy zaprezentujesz na moich paznokciach swoje umiejetnosci? :) ja nie mam cierpliwosci do zbawy z plytkami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam na insta! cudowne! ile kosztowały Cie szablony?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj tak czaje sie na te płytki... a jak juz mam kupic to o nich zapominam ;/ a jednak fajnie urozmaicają manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny wzorek z płytki, wszystko wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. są genialne! i jak się pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszło :)) bardzo lubię fiolety na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzorek, piękny holo :D
    Ja nie potrafię używać stempli :P

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam fiolet wiec bardzo podoba mi sie to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ślicznie! <3 Ten ciemny fiolecik skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie zrobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)