poniedziałek, 13 października 2014

Moje czasoumilacze: Świece Yankee Candle - Sweet Apple i Citrus Tango


Na blogu wiele miejsca poświęcałam na posty o tematyce zapachowej, najczęściej dotyczyły one wosków, które wręcz pokochałam. Jednak dziś chciałam poruszyć tematykę świec. Na blogu mogłyście poczytać już o świecy Beach Boardwalk od WoodWick, a tym razem skupię się na świecach wypuszczonych spod skrzydeł kultowej już marki Yankee Candle: Citrus Tango oraz Sweet Apple.

Posiadam małe świece, których czas palenia oscyluje w granicach 40 godzin. Zostały one zamknięte w ślicznych słoiczkach z porządnym i szczelnym zamknięciem. Po wypaleniu całych świec z pewnością posłużą mi na małe drobiazgi, albo ozdobię je i będą stanowiły dekorację pokoju - taki recykling. No dobra, opakowanie opakowaniem, ale co znajduje się w środku?


Zapach Sweet Apple to cudowne jabłuszko ociekające słodyczą, kruchością, ale i orzeźwieniem. Jesienne owoce, które możemy przenieść do swojego domu i cieszyć się nimi przez długi czas. Bardzo lubię ten zapach, zdecydowanie wpasowuje się on w mój gust. Jeżeli miałabym porównać świecę i wosk o tym zapachu, to wosk jest mocny, bardzo intensywny, natomiast świeca jest delikatniejsza i subtelniejsza. Oczywiście oddaje ona tę samą kompozycję zapachową, jednak nie jest ona tak intensywna i nachalna jak wosk. Dlatego osoby, które nie przepadają za woskami powinny wypróbować świece Yankee Candle, gdyż poza walorami zapachowymi dodatkowo pięknie się prezentują. 


Natomiast kolejny zapach, Citrus Tango jest mieszanką owoców cytrusowych, które tryskają energią i działają pobudzająco. W słoiczku zapach jest intensywny i bez odpalania daje o sobie znać. Jednak po zapaleniu świecy aromat jest subtelny, delikatny i słodko-kwaśny. Na pierwszy plan zdecydowanie wybijają się nuty soczystej i kwaśnej cytryny, natomiast tło dla niej stanowi słodka pomarańczka oraz cierpki grejpfrut. Mieszanka ta świetnie orzeźwia i odświeża. Nie mam porównania z woskiem o tym zapachu, więc niestety nie mogę porównać poziomu ich intensywności.

Świece zapachowe są z pewnością dobrym rozwiązaniem dla osób leniwych - które nie lubią bawić się w kruszenie wosków, wymianę podgrzewaczy czy czyszczeniem kominka. Poprostu zapalamy knot i już - możemy cieszyć się pięknym zapachem w całym pomieszczeniu przez wiele godzin.

Te i inne świece Yankee Candle możecie kupić w internetowym sklepie Homedelight.pl

30 komentarzy:

  1. Chętnie kiedyś sprawię sobie świece z YC jak tylko portfel wyrazi na to zgodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zakupiłam dwa woski, które są moimi pierwszymi i na razie sprawdzam czy się z nimi polubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie zapachy wybrałaś? Pochwal się :)

      Usuń
    2. Na pierwszy ogień miały pójść męskie zapachy, które uwielbiam :) Wybrałam Midsummer's Night i Beach Wood, niestety w dniu zamawiania produktów okazało się, że tego ostatniego nie ma. Zamówiłam więc Midsummer's Night i na osłodę Vanilla Cupcake :) Na razie męczę waniliową babeczkę i jak wykończę porcję którą mam w kominku to dobiorę się do tego drugiego :)

      Usuń
    3. To takim razie powinnaś mocno polubić się z Midsummer's Night :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do kategorii PROMOCJE w sklepiku - często można znaleźć świece YC w atrakcyjnych cenach :)

      Usuń
  4. ja na razie mam same woski ale chciałabym wypróbować jak palą się świece .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo marzyłam o świecach i w końcu mogłam je zapalić :)

      Usuń
  5. Ja z tymi zapachami się nie polubiłam, nawet nie kupowałam wosków. Za to przed chwilą zamówiłam duży słoik Blueberry, który w edycji limitowanej/specjalnej trafił do Świata Zapachów. W środę polecę sobie odebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieee, oglądałam go ostatnio na stronie homedelight i śliniłam się na jego widok :) Koniecznie daj znać jak pachnie :)

      Usuń
    2. Haha ja się gapiłam na niego dobre 3h zanim się namyśliłam, ale stwierdziłam, że jak mam pieniądze to sobie kupię, będzie to taki prezent imieninowy od siebie dla siebie [bo przecież 23 października już nie tak długo] :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Daj później znać jak Ci się podobają :)

      Usuń
  7. Amazing post !Want to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy ja się w końcu zbiorę by kupić jakiś wosk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj masz sporo zaległości do nadrobienia :) Z czystym sumieniem mogę polecić Ci sklep Homedelight - ekspresowa wysyłka, przystępne ceny i częste promocje. Żyć nie umierać - tylko mógłby ktoś portfel dopełniać częściej :P U mnie w mieście musiałabym za jeden wosk zapłacić o wiele więcej, więc zawsze kupuję przez internet.
      A jakie zapachy lubisz? Słodkie, kwiatowe, świeże, owocowe? Może będę mogła coś doradzić ;D

      Usuń
  9. Muszę w końcu poczuć te YK - wszyscy o nich mówią tylko nie ja :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku tak mi się marzą takie świece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam zajrzeć do sklepiku Homedelight w zakładkę promocje - często można spotkać ciekawe okazje, również na świece YC :)

      Usuń
  12. cytruski bardzo lubię, świetnie wyglądają te słoiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są prześlicznie :) Już rozmyślam co z nimi zrobię jak wypalę całe świece :D

      Usuń
  13. Sweet Apple mam małą świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie Ci zazdroszczę posiadania tych świec - muszą nieziemsko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)