piątek, 31 października 2014

Październikowe nowości


Jak każda kobieta lubię kosmetyki, lubię je kupować. Świadomość tego, że mam coś nowego w swojej kosmetyczce, że mogę to wypróbować, przetestować, poznać i być może w przyszłości pokochać od razu poprawia mi humor. A jeśli chcecie wiedzieć czym poprawiałam sobie nastrój w tym miesiącu, to czytajcie dalej :)

Wszystkie moje zakupy przyszły do mnie pocztą, wczoraj :) Pierwsza paczka to zamówienie z ladymakeup - wykorzystałam okazję na darmową wysyłkę i skusiłam się na dwie pomadki Golden Rose: Vision Lipstick w kolorze 105 oraz Velvet Matte w odcieniu 09. Do koszyka wpadł również żel do brokatu z Kryolanu i brzoskwinkowy lakier Vipera. A w gratisie coś dla osłody - pyszna, ciągnąca się krówka :)


Kolejna paczuszka to aromatyczne woski Yankee Candle z ulubionego sklepu, Homedelight.pl. Ależ będę umilać sobie teraz wieczory - a za jakiś czas będziecie mogli poczytać co o nich sądzę :) Skusiłam się na zimowy wosk Icicles i ukochany Season of Peace, jesienny Amber Moon, a także na woski Berrylicious, Silver Birch, Mango Peach Salsa oraz French Lavender i Cranberry Ice. Macie któryś z nich??


I ostatnia już nowość - emulsja do mycia Cetaphil. Mam nadzieję, że się sprawdzi, bo tania nie była i pokładam w niej spore nadzieje :P

***
A na koniec przypomnienie o facebookowym rozdaniu kosmetyków Hean, które dziś dobiega końca. Jeśli jeszcze się nie zgłosiłaś to pośpiesz się, zostało już niewiele czasu ;) Więcej informacji znajdziesz tutaj.

26 komentarzy:

  1. pomadki GR z obu tych serii bardzo fajnie mi służą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam taki kolor lakieru do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te szminki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przybyły mi te same woski, piękne szminki, cetaphil bardzo dobrze znam, używałam wiele lat

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio bardzo się polubiłam z matowymi pomadkami GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są genialne :) Ja już miałam jedną, w odcieniu 02 i jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Fajne woski ja też zapasy zrobiłam :)
    Widzę zdjęcia z lampą super wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma porównania, z lampą to pstryknę z 5 zdjęć i nie mogę się zdecydować które lepsze :P A tak musiałam cudować, pstrykać z 50 fotek i nieraz żadna z nich się nie nadawała do publikacji :)
      Jeszcze mam problem z robieniem zdjęć makijaży, bo lampa strasznie mnie razi po oczach xD

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ojjj z moimi zapędami zakupowymi to wydaje mi się, że nie jest aż tak źle :P Kusiło mnie znacznie więcej rzeczy :P

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się te pomadki! Aż wstyd, ze nie mam jeszcze żadnej z GR :P Chyba pooglądam w tym sklepie jakie mają odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same fajniusie zdobycze. co możesz powiedzieć o firmie Vipera? większość ich produktów się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną niestety nie mogę nic polecić, bo to jest mój pierwszy kosmetyk tej marki :) Dziś nałożyłam lakier na pazurki i mogę powiedzieć, że dobrze i szybko się go nakłada, ma szeroki pędzelek i kryje dwiema warstwami. Więcej będę mogła napisać za jakiś czas ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam matowe pomadki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio odkryłam, że uwielbiam żurawinowe świeczki, więc czekam na recenzję Cranberry Ice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki z Golden Rose wpadły mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podoba mi się pomadka w odcieniu 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tych pomadek! Ładne odcienie wybrałaś. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Woski *.*
    Muszę uzupełnić zapasy swoje, bo mocno stopniały ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)