wtorek, 21 października 2014

Recenzja: mySecret - maskara 3 in 1


Na rynku mamy zatrzęsienie maskar i tuszów do rzęs i często wybierając się do drogerii nie możemy zdecydować się na jedną z nich. Wszystkie kuszą swoimi opakowaniami, kształtami szczoteczek oraz obietnicami producentów. Tylko jak się w tym wszystkim odnaleźć i wybrać tę najlepszą? Ja niestety nie znam złotego środka i chyba taki nie istnieje, ale mogę przybliżyć Wam jedną z nich - maskarę 3in1 od mySecret.

Cena: 11,99 zł
Pojemność: 10 ml
Dostępność: drogerie Natura

Od producenta:
"Nowość dla cienkich i słabych rzęs! Tusz do rzęs pogrubiająco - wydłużający 3w1. Innowacyjna formuła kremowego tuszu natychmiast pogrubi i wydłuży Twoje rzęsy. Wystarczy jedna warstwa. Idealny dla wrażliwych oczu - bez trudu zmyjesz go wodą! NOWA SILIKONOWA SZCZOTECZKA!". 


Moja opinia: 
Ten tusz trafił w moje łapki podczas kwietniowej promocji -40% w drogeriach Natura. Spotkałam się z pozytywnymi opiniami na jego temat i postanowiłam go wypróbować. Maskara ta zamknięta jest w poręcznym, żółtym opakowaniu z czarną grafiką. Tuszu używałam przez ponad 3 miesiące i z opakowania nic się nie starło, za co daję jej duży plus. Bez wstydu mogłam ją wyciągnąć przy koleżankach i poprawić swój makijaż :)

Szczoteczka maskary jest cieniutka i długa - zwęża się ona ku końcowi. Jest to silikonowa szczotka, którą niestety czasem zakułam się w oko, co nie było zbyt przyjemne. Jej ząbki się nie wyłamują i nie znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Szczoteczka nakłada tusz równomiernie na rzęsy i łatwo jest nią manewrować. Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć, jak tusz prezentuje się na moich rzęsach:


Na zdjęciach wygląda to pięknie, prawda? Ja jednak nie jestem z niej do końca zadowolona. A dlaczego? Bo miałam z nią czasem takie dni, że w ogóle nie mogłyśmy się dogadać i okropnie sklejała moje rzęsy, natomiast innym razem robiła mi piękne firanki. Nie wiem od czego to zależało, ale doprowadzało mnie to do szewskiej pasji... Poza tym maskara utrzymywała się na rzęsach bez szwanku cały dzień, nie kruszyła się i nie odbijała. 

Myślę, że warto po nią sięgnąć i wypróbować, w końcu nie są to duże pieniążki, a każdy może wyrobić sobie zdanie na jej temat na podstawie własnych obserwacji.

Ocena: 6/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Niestety, chyba już się na nią nie skuszę.

20 komentarzy:

  1. Efekt na zdjęciach rzeczywiście jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt na twoich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na Twoich rzęsach, ale wydaje mi się, że to duża zasługa Twoich rzęs, masz bardzo gęste w zewnętrznych kącikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba efekt na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow na zdjęciach wygląda super szkoda tylko, że miała gorszę dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty masz tak piękne oczy że nie mogę się skupić na tuszu!!!!!!!!!!!!!!! :]

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za pogrubiającymi tuszami, nie za bardzo umiem się z nimi obchodzić :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne rzęsy :) na zdjęciach efekt jest ładny, szkoda, że nie udało Ci się z nią dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podoba taki efekt :)

    Zapraszam na konkurs, można wygrać sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście na zdjęciach wygląda świetnie :)
    Może kiedyś się mimo wszystko skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm wygląda bardzo fajnie, ale ciekawe czemu miała takie kaprysy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena przystępna, ale ja już mam swojego ulubieńca wśród tuszy. Chociaż może z ciekawości się skuszę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze mówiąc pierwszy raz ją widzę, ale całkiem fajny efekt można nią uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)