poniedziałek, 17 listopada 2014

Born Pretty Store - dostawa nowości


Znacie internetowy sklep Born Pretty Store? Ja już od dłuższego czasu przyglądałam się zakupom innych dziewczyn, przeglądałam asortyment sklepu, dodawałam przedmioty do ulubionych, śledziłam promocje, jednak zawsze miałam obawy przed złożeniem tam zamówienia. Aż do czasu, gdyż kilka tygodni temu w końcu się przełamałam i kliknęłam kilka rzeczy. Uwaga, będę kusić!

W ubiegłym tygodniu otrzymałam dwie paczuszki z BPS: pierwsza z moim zamówieniem oraz drugą, którą wysłał do mnie sklep w ramach współpracy. Co ciekawe, paczuszka z kosmetykami w ramach współpracy została do mnie wysłana jakieś 2-3 tygodnie wcześniej niż ta z moim zamówieniem, a dotarła do mnie dwa dni później. A wszystko dlatego, że była to zwykła przesyłka, natomiast ja podczas zamawiania zdecydowałam się na droższą opcję dostawy, która jest rejestrowana. Dodatkowo mogłam śledzić, gdzie aktualnie paczka się znajduje. Myślę, że jest to dobre rozwiązanie i wiem, że przy kolejnym zamówieniu również dopłacę te 3$, a przynajmniej nie będę się stresować, że moja paczka gdzieś zaginie (zwykła wysyłka zawsze jest darmowa).



Czas na pochwalenie się nowościami i zacznę może od paczki, która zawierała kosmetyki do zrecenzowania. Znalazły się w niej dwa maleństwa: róż do policzków oraz sypki cień w fioletowym kolorze. Jeszcze ich nie używałam, ale bądźcie pewne, że za jakiś czas napiszę o nich kilka słów.


Natomiast druga przesyłka to już istne pazurkowe szaleństwo - zdecydowałam się na 6 płytek z wzorkami oraz stempel i zdrapkę. Długo nie mogłam się zdecydować, które płytki wybrać, bo wybór jest ogromny i pewnie wzięłabym ich zdecydowanie mniej, jednak promocyjna cena 0,99$ zrobiła swoje i zaszalałam. Wybrałam płytki z wzorami na całe paznokcie, bo te podobają mi się najbardziej. Testowałam już trzy z nich i spisały się świetnie. Natomiast stempel okazał się strzałem w dziesiątkę i już pożegnałam się z jego poprzednikiem. 



I jeszcze zbliżenie na każdą z płytek:


Jak możecie się domyślać, jestem bardzo zadowolona z poczynionych zakupów. Będę teraz mogła szaleć ze zdobieniem paznokci, a i do makijażu twarzy co nieco się znalazło. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie zamawiania w tym sklepie to chętnie pomogę - pamiętam, jak sama byłam sceptycznie do niego nastawiona, jak szukałam informacji o zamawianiu, oczekiwaniu na paczkę itd. A na dokładkę mam dla Was zniżkę 10% na zakupy w Born Pretty Store - kupon rabatowy. Wystarczy, że pod koniec zamówienia wpiszecie "IWH10":


Składałyście już zamówienie w BPS? Co możecie polecić z tego sklepu?

24 komentarze:

  1. Śliczne płytki do stempelków wybrałaś, ja muszę się wreszcie na jakieś zdecydować, bo zdrapkę i stempel mam już od dawna - jak więc można stwierdzić, leżą nieużywane, bo płytek brak :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wzory tych płytek! Mi tez przyszła niedawno od nich paczuszka i już nie mogę się doczekać aż coś wystempluję :) Podoba mi się też ten róż, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te płytki, ale muszę się wstrzymać. Zamówiłam niedawno z innej zagranicznej strony i nie mogę się ich doczekać...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza, trzecia i ostatnia płytka najbardziej mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny cień, ale najbardziej zazdroszczę płytek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne te płytki!
    Ja też od jakiegoś czasu biorę droższą wysyłkę, którą mogę śledzić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te płytki są genialne! można stworzyć fajne arcydzieła;)

    zapraszam na KONKURSIK! Zbliżają się mrozy.. w związku z tym przydałby się KUBECZEK TERMICZNY:) Zachęcam do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. różowy cień ma ładne opakowanie. a fioletowy uroczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Stemple do paznokci bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko używam pieczątki :) ale można nimi coś fajnego wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne blaszki, musze chyba cos kupic... pyłek fioletowy cudo!

    P.S zapraszam do siebie na wyprzedaż kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  12. róż ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie czekamy na nowe posty ze zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nic tam nie kupiłam, choć tak jak ty, już kilkakrotne przeglądałam ich asortyment i nawet miałam już zapełniony koszyk. Bardzo podobają mi się płytki, które zamówiłaś, a najbardziej ta pierwsza :) Nie wiem jakim cudem, ale dopiero do Ciebie trafiłam, a widzę, że masz bardzo popularnego bloga :) Świetnie się czyta Twoje posty, zostaję na dłużej !;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płytki z wzorkami cudne.
    Uwierzysz, że jeszcze nie próbowałam zdobienia paznokci tą metodą ?
    Czas to zmienić chyba, bo efekty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj.

    Ile kosztuje wysyłka do Polski z bornprettystore?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)