środa, 21 stycznia 2015

Mięta na pazurkach z Golden Rose


Mięta - jest obecna w modzie od kilku sezonów i nadal równie pożądana. Niestety ciężko było mi trafić na lakier do paznokci, który miałby idealny dla mnie odcień - coś pomiędzy zielenią i błękitem. Kupiłam wiele lakierów, które miały być miętowe, jednak nie było to jednak "to". Ale w końcu się udało...


Ideałem okazał się być lakier z Golden Rose z linii Color Expert w odcieniu 50. Jest on dla mnie idealny - ani zielony, ani błękitny. Lakier posiada w sobie bardzo delikatne, mikroskopijne drobiny. Sami zobaczcie jak pięknie wygląda na pazurkach :)


Co do samego lakieru, to utrzymuję się on u mnie jakieś 3 dni, później pojawiają się odpryski na końcówkach. Lakier posiada wygodny, szeroki pędzelek, dzięki któremu wystarczą dwa pociągnięcia, aby umalować całą płytkę paznokcia. Wystarczy nałożyć jedną, średniej grubości warstwę lakieru, lub dwie cieniutkie, aby idealnie pokryć płytkę.


A czy Wy lubicie nosić miętę na paznokciach? Znacie tę serię lakierów z Golden Rose?


20 komentarzy:

  1. Mam go - super wygląda na Twoich pazurkach :]

    OdpowiedzUsuń
  2. mam błękitny lakier z tej serii i bardzo go lubię, mimo, że nie jest trwały.
    A ta mięta- kolor idealny! Chyba muszę zapisać numer tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serię! A kolorek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną zawiało! Super kolor! Napisz proszę o pielegnacji paznokci bo masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj ale ja nic specjalnego z nimi nie robię :P Jedynie co jakiś czas wspomagam się odżywką Eveline 8w1 :) Leń jestem w tym temacie :D

      Usuń
  5. piękny intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam, mięta to jeden z moich ulubionych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie udało Ci się trafić na idealną mięte! Jeszcze nie miałam lakieru z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne paznokcie i przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post

    Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny lakier ;) a jak się błyszczy ładnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)