poniedziałek, 12 stycznia 2015

Moje pierwsze hybrydy


Hybrydowy manicure już od kilku lat obecny jest w salonach kosmetycznych, a przez ostatnie miesiące nastąpił na niego prawdziwy boom. Często oglądałam w sieci zdjęcia tego typu manicure i zawsze podobało mi się jego mocno błyszczące wykończenie, które bardzo ciężko uzyskać przy użyciu zwykłych lakierów do paznokci. A do tego ta kilkutygodniowa trwałość...

W ostatnim czasie w końcu i ja stałam się szczęśliwą posiadaczką zestawu lakierów hybrydowych i sama, w wolnej chwili mogę zrobić sobie takie paznokcie, bez wychodzenia z domu. Dziś chciałabym pokazać Wam efekty mojego pierwszego podejścia do tych lakierów. Jeśli jesteście ciekawe jak to poszło, to zapraszam do dalszej części wpisu.


Długo zastanawiałam się nad marką lakierów hybrydowych, w którą chciałabym się zaopatrzyć. Po wielu tygodniach czytania recenzji, przeglądania zdjęć w internecie oraz czytaniu for internetowych zdecydowałam się na hybrydki marki Semilac. Są stosunkowo niedrogie, mają dużą gamę kolorystyczną i powinny być trwałe, wytrzymałe. 

Do mojego pierwszego hybrydowego manicure wybrałam dwa odcienie lakieru 032 Biscuit oraz 034 Mardi Gras. Jest to połączenie delikatnego beżowo-różowego nudziaka z amarantowo-fioletowym kolorem. 


Zrobienie takich paznokci jest bardzo łatwe. Grunt to rozeznać się w temacie, dowiedzieć się co i jak trzeba zrobić i w domu możemy same zrobić sobie hybrydowy manicure. Zrobienie tych paznokci zajęło mi niecałe 2 godziny - troszkę długo, ale jak na pierwszy raz to nie wymagam od siebie zbyt wiele. Wolałam się przyłożyć, robić powoli i dokładnie, niż szybko i po łebkach :) Mam nadzieję, że widać to na zdjęciach :)


Paznokcie te noszę już tydzień i jak na chwilę obecną (odpukać :P) nic się z nimi złego nie dzieje, wszystko ładnie się trzyma i błyszczy z taką samą siłą jak pierwszego dnia. Jedynie pokazał się odrościk, ale to jak na chwilę obecną mnie cieszy :P Przynajmniej wiem, że wszystko dobrze nałożyłam, zabezpieczyłam i teraz tylko liczę dni, aby wiedzieć, ile hybrydki będą się u mnie trzymać :)

A czy Wy nosiłyście już hybrydowe pazurki? Co o nich sądzicie?

35 komentarzy:

  1. Miałam hybrydy raz - na wyjeździe za granicę, i mimo, że były robione zaraz przed wyjazdem, to w jego trakcie lakier już mi zaczął odłazić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj może lakier nie był najlepszej jakości, albo stylistka się nie postarała?

      Usuń
    2. czasem jest winna płytka paznokcia :/

      Usuń
  2. dobry wybór bardzo lubie semilac ;) a odcień biscuit jest śliczny !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealny <3 Jak na razie to mój faworyt do ślubnego manicure :D

      Usuń
  3. Też kupiłam hybrydy tej samej firmy i również jestem zadowolona. Fajnie Ci wyszły, równiutko. Widać, że się przyłożyłaś do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Starałam się, bo w końcu będę je nosić przez kilka tygodni ;D

      Usuń
  4. jeszcze nie używałam lakierów hybrydowych :)
    śliczne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci polecam w szczególności firmy semilac. Praca z tymi hybrydami to prawdziwa przyjemność. I posłuchaj mojej rady i nie kupuj tanich "hybryd" nic tylko się zrazisz do wszystkich hybryd.

      Usuń
  5. Cudowne kolorki, śliczne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyszło :) Ja swoje pierwsze też robiłam długo ;) A już 2 razem poszło w godzinkę. Muszę mieć Biscuit ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie Ci wyszło, ja mam w swoich zbiorach lakier hybrydowy, który kupowałam na zajęcia, niestety od tego czasu nie zaopatrzyłam się jeszcze w lampę, będę musiała rozejrzeć się za jakąś, bo uwielbiam takie wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na allegro - tam są lampy tunelowe za około 50zł. Wydasz raz pieniążki, a będzie Ci służyła przez lata :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie CI wyszły :)
    A kolorki moje - rewelacyjnie mi się podobają :]

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne hybrydy, ja jeszcze nabieram wprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to ćwiczyć, a z dnia na dzień będzie lepiej :)

      Usuń
  10. Są przepiękne, nie wiem który kolorek lakieru lepszy:) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trwałość przemawia na ich korzyść, moze się wezmę za te hybrydy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają przepięknie, chętnie bym się skusiła na hybrydy, ale na razie brak czasu i szkoda kasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pieniążki niestety trzeba zainwestować, a co do braku czasu to ja właśnie dlatego zdecydowałam się na te lakiery. Wystarczy że poświęcę się raz i przysiądę do paznokci, a potem mam spokój na kilka tygodni ;) Strasznie ostatnio denerwowało mnie to malowanie paznokci, gdy miałam jeszcze milion innych, ważniejszych rzeczy do zrobienia :P

      Usuń
  13. piękności :) mardi gras kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ale amsz sliczne paznokcie :333 swietnie to wyglada i jak blyszcza ! :!3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :* To zasługa tych lakierów ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładny efekt końcowy :)
    Ja hybrydy miałam tylko raz na weselu męża siostry i byłam bardzo zadowolona. Hybrydy to przede wszystkim wygoda :) Nie trzeba się martwić o te nieszczęsne odpryski jak to bywa przy lakierach!
    Teraz w swoje usługi wprowadziłam manicure hybrydowy i jak tylko będę miała żelowe pazurki do ściągnięcia, to od razy kładę sobie hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że hybrydki będą cieszyły się sporym zainteresowaniem, bo wyglądają bardzo naturalnie, pięknie się błyszczą i przede wszystkim długo utrzymują na pazurkach ;) A dla Ciebie to będzie oszczędność czasu - robi się je około godzinki, a żele jakieś 2-3 razy dłużej :P

      Usuń
  16. Super połączenie :) Równiez jestem fanka tych lakierów :)

    Pozdrawiam, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się ostatnio w nie zaopatrzyłam i również mam nadzieję,że będę zadowolona jak Ty :) Piękne kolorki,chyba wkrótce będą i moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie żałuję ;D Wytrzymały na moich pazurkach równe 4 tygodnie, więc myślę że to świetny wynik ;)

      Usuń
  18. mogłabyś pokazać jakiej lampy używasz? ;) właśnie chce zakupić wszystkie niezbędne rzeczy do hybrydy, ale nie mam pojęcia na jaka lampę się zdecydować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lampa to zwykła tunelówka na 4 żarówki. Jej łączna moc to 36W, ma 3 opcje świecenia: 90sekund, 120sekund i świecenie ciągłe. Kupiłam ją na allegro dobrych kilka lat temu za jakieś 50-60zł, kiedy jeszcze bawiłam się żelami. Przeleżała kilka lat nieużywana i teraz przed rozpoczęciem zabawy z hybrydami zainwestowałam w nowe żarówki, żeby mieć pewność, że dobrze utwardza :)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)