sobota, 28 lutego 2015

Gdzie najczęściej kupuję online?


Sklepy internetowe to ta część sieci, do której zaglądam najchętniej. Nie wyobrażam sobie, aby nagle jakimś dziwnym trafem miałyby zostać zamknięte wszystkie sklepy online. Jest to bardzo wygodna forma robienia zakupów - o każdej porze dnia i nocy, bez kolejek, bez pani, która musi pokazywać kolejną pomadkę. Kolejnym plusem takich zakupów jest możliwość przeczytania recenzji w internecie przed dokonaniem zakupu, które już nie raz uchroniły mnie przed sprawieniem sobie prawdziwego bubla. A gdzie najczęściej zaglądam i kupuję? O tym właśnie możecie przeczytać w tym poście.

1. Cocolita.pl - sklep z asortymentem składającym się z kosmetyków, pędzli i innych akcesoriów. Wybór tutaj jest ogromny, znajdziecie tam wiele marek kosmetycznych w atrakcyjnych cenach - odkąd zaczęłam zamawiać kosmetyki w sieci przestałam przepłacać za różne produkty. Sprawna wysyłka, dobrze zabezpieczona, za co daję duży plus.

2. Urodomania.com - bardzo przyjemny, czytelny sklep bez udziwnień oraz miła obsługa. Szybka wysyłka oraz przystępne ceny. Zamawiałam już w tym sklepie wiele razy i za każdym razem byłam bardzo zadowolona. 

3. Letsbeauty.pl - złożyłam tam dopiero jedno zamówienie, ale nie mogę nie wspomnieć o tym miejscu. Sklep ten jest mistrzem pakowania zamówień i uwierzcie, że szukałam byle pretekstu, aby złożyć tam zamówienie :D Paczuszka szybko do mnie dotarła, była dobrze zabezpieczona i bardzo kolorowa.  A jakby tego było mało - lizak na osłodę :)


4. Sklep.hean.pl - to, że uwielbiam kosmetyki Hean, już dobrze wiecie. To właśnie w ich firmowym sklepie internetowym zawsze zaopatruję się w produkty tej marki. Dość często pojawiają się promocje i akcje typu darmowa wysyłka itp. Można się przy takiej okazji nieźle obłowić, a warto, bo kosmetyki są świetnej jakości i przede wszystkim są to polskie wyroby. Wspierajmy nasze rodzime marki ;)

5. Topdrogeria.pl - to kolejny ciekawy sklep z asortymentem, którego nie dostaniecie z Cocolicie, czy Urodomani. W topdrogerii znajdziecie wiele interesujących marek m.in. Golden Rose, Celia, Delia, Miyo, czy Sylveco. Ceny są konkurencyjne, a trudno dostępny stacjonarnie asortyment znajdziecie w jednym miejscu. 

6. Homedelight.pl - sklep internetowy z pachnącymi woskami, świecami i dyfuzorami. Raj dla nosa i duszy. Polubiłam go za przemiłą obsługę, ekspresową realizację zamówień i przede wszystkim za tempo, w jakim dochodzą do mnie paczki z tego sklepu. Jednego dnia zamawiam i otrzymuję informację, że towar został wysłany, a następnego dnia pachnąca paczuszka jest już u mnie (za pośrednictwem PP!). Oni mają jakieś układy z Pocztą, na bank :P

7. Allegro.pl - wow odkryłam Amerykę :P Ale naprawdę, odkąd dowiedziałam się o kuponach rabatowych na zakupy dokonywane na tym portalu zaoszczędziłam sporo pieniążków, które mogę spożytkować w inny sposób. Nie ogranicza nas tutaj rodzaj sklepu, bo Allegro jest platformą, gdzie możemy kupić wszystko: kosmetyki, ubrania, buty, bieliznę, czy części do samochodu :) Wystarczy posiadać telefon, na który ściągniecie mobilną aplikację Allegro i za jej pośrednictwem dokonacie zakupu na wspomnianym portalu. 

A Wy gdzie najczęściej kupujecie w sieci?

19 komentarzy:

  1. Ja korzystam jeszcze z mintishop i apteki gemini poza tymi wymienionymi przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Allegro podstawą;)
    A tak to lubię mosquito wszystko bardzo pożądne i pięknie spakowane

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne strony , na pewno ajże

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mintishop jeszcze i do tego jakaś inna drogeria ale nazwy nie pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej zamawiam w Kosmetykach z Ameryki, Drogerii Cytrynowa i Zrób Sobie Krem. I oczywiście na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O KzA słyszałam, przeglądałam, ale jeszcze nigdy nie składałam zamówienia.Do pozostałych drogerii chętnie zajrzę i sprawdzę co oferują ;)

      Usuń
  6. Również korzystam z tych stron :).

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Hean ♥
    ja z kosmetycznych uwielbiam jeszcze ezebra ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio z Hean zrobiłam sobie mały odwyk, ale i tak zaglądam i przeglądam nowości i promocje ;P

      Usuń
  8. Ja rzadko kupuję w Internecie kosmetyki, ale coraz bardziej się do tego przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo fajna sprawa i często można sporo zaoszczędzić ;)

      Usuń
  9. ja robie zakupy głowienie on line wiec takie psoty sa dla mnie bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, może dzięki temu znajdziesz nowe, ciekawe miejsce w sieci :)

      Usuń
  10. Ja najczęściej kupuję w Mintishop i w Douglasie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ja lubie robić zakupy on line :) Kilku sklepów nie znałam więc fajnie bo dzięki Twojej liście się to zmieniło (dla mojego portfela gorzej :D ) Z Twojego zestawienia uwielbiam robić zakupy na cocolita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie tak źle z tym portfelem, da sobie jakoś radę ;)

      Usuń
  12. HomeDelight też uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)