wtorek, 10 lutego 2015

Instamix vol. 1


Dziś troszkę inaczej - chciałabym zaprosić Was do mnie, na mój Instagram, gdzie cały czas staram się rozkręcić ten swój graficzny kawałek internetu. Znajdziecie tam zdjęcia niepublikowane na blogu, czy Facebooku. Ciekawi co znajdziecie na moim profilu? Koniecznie zajrzyjcie do dalszej części postu, a obejrzycie małą kompilację moich dotychczasowych zdjęć.


Zachęcam Was do zaobserwowania mojego profilu iv90space i koniecznie podajcie mi nicki/linki do Waszych profili. Chętnie Was zaobserwuję, zobaczę co u Was słychać i będę z Wami na bieżąco :D


13 komentarzy:

  1. Piękniutki makijaż ;)
    Balea - szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka pokaźna dawka kosmetyków z BALEA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze pędzli, kosmetyków MUR i Balea. Naszyjnik nie w moim guście. Mam nadzieje, ze test podkladu juz niedlugo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu pojawił się już wpis o tym bialym podkładzie - na początku stycznia ;) To mój hit :D

      Usuń
  4. nie mam insta, ale chętnie Cię popodglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę Cię podglądać na insta, ja na swojego już sto lat nic nie wrzucałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny mani i fajny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix, już zaobserwowałam na Instagramie to będę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)