środa, 18 lutego 2015

Jak zamawiać w sklepie Born Pretty Store?


Zaglądacie czasem do zagranicznych sklepów i przeglądacie ich ofertę? Włączacie kolejne produkty w atrakcyjnych cenach, dodajecie je do ulubionych, ale ostatecznie nie składacie zamówienia, bo boicie się wysyłki paczki z Chin lub zwyczajnie nie umiecie go zrealizować do końca? Jeżeli tak, to witajcie w klubie. Ja przez długi czas wahałam się, czy zamówić w końcu swoje upragnione płytki do stempli ze sklepu Born Pretty Store, jednak w końcu się przemogłam, zamówiłam i jestem bardzo zadowolona. Tutaj mogłyście obejrzeć moje pierwsze zakupy w tym sklepie, a w dzisiejszym wpisie chciałabym przybliżyć Wam proces zakładania konta i składania zamówienia w BPS.

Na samym początku zaczynamy od wejścia na stronę sklepu. W prawym, górnym rogu znajdziecie przycisk "Sign In or Register" i klikacie, aby założyć konto.


Następnie pojawi się Wam poniższe okno. Należy wpisać tutaj swoje dane: imię i nazwisko oraz mail, do którego przypisane będzie konto na BPS. Gdy uzupełnicie wszystkie pola kliknijcie na "Register" i gotowe - Twoje konto już istnieje.


Kolejnym krokiem będzie dodanie adresu, na który wysyłane będą do Was zamawiane paczuszki. W tym celu kliknijcie na przycisk "My Account" w prawym, górnym rogu.


Po przekierowaniu wybieramy z listy po lewej stronie zakładkę "Manage Address Book", gdzie będziemy mogli dodać swój adres.


Po wejściu we wspomnianą zakładkę klikamy na "Add New Address" i powinno pojawić Wam się poniższe okno. Wprowadzamy tutaj swoje dane, adres oraz numer telefonu. Gdy wszystko już jest uzupełnione zapisz zmiany przyciskiem "Save". Gotowe.

Po wykonaniu tych kilku kroków śmiało możesz przejść do złożenia zamówienia. Na stronie głównej sklepu, po lewej stronie znajdziecie różne kategorie, które umożliwią Wam przeszukanie i znalezienie wybranych produktów. Ja wybrałam płytkę do stempli. Aby dodać ją do koszyka klikamy na przycisk "Buy Now", natomiast jeśli chcecie zmienić ilość zamawianych produktów możecie zrobić to poprzez wpisanie odpowiedniej liczby w polu "Quanity"


Teraz możecie szaleć, przeglądać i dodawać kolejne produkty do koszyka. Kiedy jednak skończycie już swoje zakupy i chcecie zrealizować zamówienie kliknijcie na ikonkę koszyka:


Tutaj możemy sprawdzić co znajduje się w naszym koszyku, ewentualnie wprowadzić drobne zmiany, wyrzucić coś, albo zmienić ilość produktów. Jeżeli wszystko jest w porządku kliknijcie przycisk "Checkout", który przeniesie Was do podsumowania.


Na kolejnej stronie będziecie musieli wybrać między innymi sposób dostawy. Do wyboru mamy przesyłkę nierejestrowaną, która zawsze jest darmowa oraz wysyłkę rejestrowaną, która kosztuje 3$. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania, to w przypadku pierwszej opcji trzeba się liczyć z oczekiwaniem około 3-6 tygodni, natomiast w przypadku drugiej oscyluje ona w granicach 2-3 tygodni.


Kolejna część podsumowania, czyli sposób płatności. Tutaj wybrać możemy jedynie zapłatę za pośrednictwem systemu PayPal.


Jeszcze ostatni rzut okiem na złożone zamówienie:


Kolejna część podsumowania - w niej możecie wprowadzić kupon rabatowy lub w zakładce "BP Point" wymienić zebrane punkty na $. Gdy wszystko jest uzupełnione klikamy na "Submit Order". Strona powinna przekierować Was na platformę PayPal, gdzie będziecie mogli opłacić swoje zamówienie. 


I jak, już troszeczkę się rozjaśniło? :) Ja szczerze powiem, że sama szukałam takiego wpisu, który mógłby rozwiać moje wszelkie wątpliwości, jednak nie natknęłam się na nic podobnego. Dlatego też postanowiłam napisać krótkie krok po kroku, które może pomóc Wam w składaniu zamówień. A na koniec chciałabym podzielić się z Wami kuponem rabatowym na 10% zniżki - wystarczy wpisać "IWH10" i gotowe ;)



Znacie Born Pretty Store? Składałyście już tam zamówienia?

17 komentarzy:

  1. Rozjaśniło i to dużo :) przy najbliższym przypływie gotówki pewnie coś kliknę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie dopiero raz :) pędzle sobie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, u mnie też recenzja biżuterii :) Poklikałam, proszę o to samo :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wytłumaczyłaś co i jak zrobić krok po kroku, dla osób mających problemy z zamawianiem z tej strony jest to z pewnością duże ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten sklep, często u nich zamawiam i również współpracuję :) ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za rzetelne krok po kroku, na pewno skorzystam z rabatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się to uprościć jak najbardziej :)

      Usuń
  8. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale szkoda że pod różnymi postami wklejasz te same formułki i na różnych blogach. Trochę kreatywności - przeczytaj wpis i odnieś się do niego, takie komentarze niczego nie wnoszą a wręcz przeciwnie - zniechęcają do zajrzenia na Twojego bloga.

      To zwykły spam...

      Usuń
  9. przydatny post ;) chociaż ja boję się zamawiać przez internet

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy kartą kredytową mastercard (walutowa) można zapłacić? Czy tylko paypal?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba mieć konto walutowe czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że powstał taki wpis, bo moi czytelnicy też o to pytają to przekieruję ich bezpośrednio na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :)
    Zapraszam na mojego bloga tam znajdziecię również kod rabatowy :)
    http://frodo777.blogspot.com/?m=1 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)