niedziela, 15 lutego 2015

Manicure: Biała koronka na różowym tle


Uwielbiam stemple. Uwielbiam to, jak w króciutkim czasie potrafią odmienić zwyczajny manicure w coś oryginalnego, niepowtarzalnego. Płytki do stempli dają wiele możliwości i manicure wykonany z ich pomocą zawsze zwraca uwagę i przyciąga wzrok. 



Dzisiejsza płytka do stempli pochodzi ze sklepu Born Pretty Store i uwielbiam z niej to, że ma bardzo oryginalny wzór. Pozwala ona na stworzenie różnych wzorków na paznokciach utrzymanych w tym samym klimacie. Ciężko byłoby tutaj stworzyć identyczny wzór na wszystkich paznokciach, ale to akurat w tym przypadku jest ogromną zaletą.


Za całe zamieszanie odpowiedzialne są:
*płytka do stempli BP-10,
*lakier Color Expert Golden Rose #08,
*biały lakier do stempli Essence,
*top Seche Vite.


Połączenie delikatnego różu i białych wzorów a'la koronka stworzyło elegancki, ale nie nudny manicure. Już nie mogę się doczekać, kiedy pokażę Wam moje kolejne stemplowe wariacje, bo mam Wam kilka płytek do pokazania. A jeśli macie ochotę na zakupienie tej lub innych płytek to mogę zaproponować Wam kupon rabatowy, który obniży wartość Waszych zakupów o 10%:



22 komentarze:

  1. Swietny wzorek!:) masz racje atutem jest to, ze kazdy paznokiec jest inny ;) a opisalabys jak sie placi i ile czeka na przesylke??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, postaram się w najbliższym czasie dodać taki wpis, choć zamawiałam już jakiś czas temu i będę musiała sobie przypomnieć co i jak :)
      Ja wybrałam wysyłkę rejestrowaną (płatna bodajże 3$) i na paczkę czekałam jakieś 2 tygodnie, więc szybciutko dotarła :)

      Usuń
    2. I ja płaciłam przez konto na paypal ;)

      Usuń
  2. o jakie piękne! Dawno nie widziałąm takich ładnych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło, elegancko, delikatnie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne to mani! Mogłabym takie nosić przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne, delikatne, romantyczne :-)
    aż sama się dziwię, że jeszcze nie mam stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jakim cudem nie robiłam jeszcze stempli :P
    Cudowny efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy wzorek! Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeejku! zauroczyłaś mnie tym wzorkiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór świetny i po spisie rzeczy, które użyłaś nasunęło mi się pytanie: Są specjalne lakiery do stempli? Jeśli tak to już wiem czemu mi zawsze nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są i one właśnie dają wyraźniejsze wzorki. Mają dobrą pigmentację i ładnie odbijają. Zwykłe lakiery mogą dać mało widoczny wzór lub w ogóle się nie odbiją (choć nie wszystkie - warto popróbować różnymi lakierami, odbijać stemple nawet na kartce, wtedy ładnie będzie widać który się nadaje do tej zabawy) :).

      Usuń
  11. Bardzo ladnie :) Ja tez ostatnio "bawie sie" czesto stemplami - mimo braku zdolnosci plastycznych mam piekne wzory na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)