czwartek, 5 lutego 2015

Manicure: Delikatna elegancja od Golden Rose


Delikatne, pastelowe barwy zawitały kilka sezonów zarówno w świecie mody jak i tym bardziej kosmetycznym. Ja przyzwyczaiłam się do nich tak bardzo, że mam je ze sobą przez cały rok. Po pastelowe, rozbielone barwy sięgam nie tylko wiosną, ale i jesienią czy zimą. A pastelowe lakiery do paznokci to coś, co wręcz uwielbiam...


Kilka postów wcześniej pokazywałam Wam moją idealną miętę z Golden Rose z linii Color Expert. Z tej samej kolekcji pochodzi dzisiejszy bohater - lakier w odcieniu zgaszonego, pastelowego różu o numerze 08.


Lakier ma idealną konsystencję - nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch cieniutkich warstw lub jednej grubszej. Lakier posiada poręczny, szeroki pędzelek z zaokrąglonymi bokami, dzięki czemu możemy ładnie dojechać nim do skórek, a praca za jego pomącą to przyjemność. Lakier utrzymuje się na moich paznokciach około 3 dni, czyli przeciętnie. 


Z tego lakieru jestem bardzo zadowolona mimo iż nie utrzymuje się na paznokciach jakoś spektakularnie. Moje serce zdobył szerokim pędzelkiem, kryciem i szybkim wysychaniem.

29 komentarzy:

  1. piękny kolor taki delikatny i kobiecy oraz elegancki , bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek taki delikatny podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się twoje paznokcie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo ;) Choć moim zdaniem tutaj nie prezentują się na miarę swoich możliwości, często mają lepsze dni :)

      Usuń
  4. najlepsze są takie neutralne odcienie :)

    pozdrawiam
    http://www.velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą serię GR :) a lakier jest prześliczny, przy najbliższej wizycie w centrum handlowym sobie go sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepiękny:) wciągam go na zakupową listę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup, kolorek ma śliczny :D Do wszystkiego pasuje i na każda okazję :D

      Usuń
  7. Piekny kolor, jak również płytka paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że lakiery GR mają piękną paletę kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, zdecydowanie jest w czym wybierać :D

      Usuń
  9. Lakiery z tej serii są świetne, muszę kupić jakieś nowe :) też lubię takie delikatne kolory na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery Golden Rose są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, za taką cenę nie kupiłam jeszcze lepszego lakieru niż te ;)

      Usuń
  11. Cudny delikatny kolorek, sama mam podobny na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kolor! Jest cudny! U Ciebie wygląda bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo, że się szybko ściera muszę go mieć. Właśnie takiego koloru lakieru szukam. Olśniewasz mnie tymi lutowymi postami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi posłodziłaś :) Cieszę się, że przypadły Ci do gustu, a to dopiero początek! Przez cały miesiąc codziennie będą pojawiać się nowe wpisy - to wyzwanie blogowe dodało mi skrzydeł i motywacji :D A takie słowa dodatkowo dodają energii i siły do działania ;)

      Usuń
  14. Piękny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor! Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny kolor- tego jeszcze nie mam- pora to zmienic! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten kolor, od razu wpadł mi w oko jakiś czas temu, kupiłam! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. wow przesliczny kolor

    zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)