niedziela, 1 lutego 2015

Manicure: Morska fala


Dziś przychodzę do Was z kolejnym manicure. Wczoraj pokazywałam Wam moje kosmetyczne nowości, w których znalazły się nowe kolory lakierów hybrydowych Semilac. Tak, tak - znów będę kusić, wiem :) Tym razem postawiłam na kolory kojarzące mi się z morzem: niebieski, miętowy oraz biały. Wyszło letnio i wakacyjnie, czyli tak jak najbardziej lubię.


Swoje poprzednie hybrydki nosiłam równe 4 tygodnie i poza widocznym odrostem nic złego się z nimi nie działo. Nie zauważyłam żadnych odprysków czy innych niepożądanych zjawisk, więc jak na razie nie żałuję zainwestowanych pieniążków. W jednym z kolejnych wpisów pokażę Wam w jaki sposób zdejmuję hybrydy oraz w jakim stanie są moje paznokcie.


Paznokcie te wykonałam lakierami Semilac: białym 001 (Strong White), niebieskim 019 (Blue Lagoon), miętowym 022 (Mint) oraz bazą i topem tej samej firmy. Jak tak teraz patrzę, to można by stwierdzić, że manicure inspirowany był naszyjnikiem widocznym na zdjęciach, jednak nie był to efekt zamierzony :P



38 komentarzy:

  1. Ślicznie :) można się rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale połysk, genialne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten połysk jest najlepszy <3

      Usuń
  3. ale piękności! i jak lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kolory, kocham miętę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten miętowy lakier już od dawna był na mojej liście ;) Jest świetny!

      Usuń
  5. Wszystkie 3 kolorki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie zrobione paznokcie!
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hahaha takie życie :D Ja długo zastanawiałam się nad zakupem, aż w końcu zażyczyłam sobie pierwsze buteleczki pod choinkę od Mikołaja :) I tak poleciało... :P

      Usuń
  8. Fajne kolorki, 019 spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kolory tych lakieruw zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne połączenie kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Błyszcząca morska fala :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Długo opierałam się przed hybrydami, ale chyba w końcu się złamię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piekne kolory i te Twoje paznokcie ...zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknych kolorków użyłaś, bardzo ładnie pomalowałaś paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się Twój kształt pazurka :)) kolory rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* Teraz korci mnie żeby przy następnych hybrydkach wypiłować je w kształt migdałka :)

      Usuń
  16. Jak Ci się nakładał biały kolor?? Łatwo nim pomalować bez większego wysiłku czy raczej ciężko?? Nigdy nie kupowałam lakierów tej firmy, hybrydy robiłam jedynie na CND Shellac oraz ibd. Biały mam z cnd ale jest dość gęsty i bardzo ciężko uzyskać nim taki efekt białej tafli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z nim większych problemów. Nałożyłam trzy cieniutkie warstwy żeby nie było prześwitów. Ładnie się utwardził bez marszczenia itp :)

      Usuń
  17. cudowne połączenie kolorów, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności <3 semilac <3 ehh chciałabym chociaż 3 jakieś lakiery z semilac ale jak na mój budżet to drogie są :/

    OdpowiedzUsuń
  19. witam :) kolor blue lagoon faktycznie wypada jak na zdjęciu ? bo na stronie semilac wypada zupełnie inaczej !http://pazurki.com.pl/lakier-hybrydowy-semilac-019-blue-lagoon-7-ml-2312.html .. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba zamówię te dwa odcienie ;p biały już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu piękne, a ta mięta obłędna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)