niedziela, 8 lutego 2015

Manicure: Złoty karnawał


Karnawał to czas szaleństw, zabaw i robienia rzeczy, na które często nie zdecydowałybyśmy się w trakcie pozostałych dni w roku. Jednym z takich szaleństw mogą być rzucające się w oczy paznokcie - ozdobne, kolorowe, czy pokryte świecącym brokatem. Dlatego dziś przychodzę do Was z propozycją manicure "na bogato" - ze złotym lakierem do paznokci.


Złotego lakieru do paznokci szukałam bardzo długo - wbrew pozorom ciężko jest upolować piękne złotko, które miałoby dość dobre krycie. Przejrzałam wszystkie szafy w drogeriach i niestety nic nie przykuło mojej uwagi. Na szczęście mój pierwszy strzał okazał się strzałem w dziesiątkę. Zdecydowałam się na lakier Hean z kolekcji City Fashion o numerze 188. Złotko ma piękny odcień, kryje przy dwóch warstwach i dość szybko schnie. Dodatkowym atutem lakieru jest jego pędzelek - cieniutki i płaski, co zdecydowanie ułatwia i przyśpiesza aplikację produktu. Lakier utrzymuje się na moich paznokciach około 3-4 dni. 


Dla wielu osób pomalowanie wszystkich paznokci tym lakierem może okazać się opcją nie do przejścia. Jednak zawsze można pokusić się o dodanie złotego akcentu do granatowego, czarnego czy białego lakieru, np. malując nim paznokieć palca serdecznego, jak np. tutaj. Sprawi to, że manicure będzie bardziej nowoczesny i imprezowy :)


20 komentarzy:

  1. Lubię złote lakiery z takim wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne złotko ;) ja mam swoje ulubione z Sally Hansen ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i faktycznie "na bogato" :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym go z chęcią użyła jako dodatek do czarnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, właśnie czegoś w tym stylu brakuje w moim zbiorku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście złoty lakier lubię jako dodatek do mani, ale ten wygląda całkiem dobrze solo :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne złotko :) Ale ja bym właśnie wybrała pewnie tę drugą opcję, czarny lub biały mani i złoty akcent na palcu serdecznym :) Choć kto wie, może zaszaleję i pomaluję wszystkie na złoto, przecież zawsze można zmyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to to! Dokładnie tak, zawsze można spróbować i ocenić, czy się podoba i czy do nas pasuje ;)

      Usuń
  8. Na większe wyjścia idealny kolor dla paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy jeszcze nie miałam zlotych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie lubie złotych lakierów, to ten mi sie mega podoba ! < 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)