środa, 11 lutego 2015

Moje czasoumilacze: Cytrusowa uczta


Połowa kolejnego tygodnia za nami. Nie wiem jak Was, ale mnie powoli zaczyna przerażać fakt, jak szybko uciekają mi kolejne dni. Jeszcze niedawno był początek nowego roku, a tu już prawie połowa lutego, a co za tym idzie - prawie półmetek blogerskiego wyzwania. Tym razem chciałabym przedstawić Wam kolejny wpis z serii "czasoumilaczy", a konkretniej poświęcę go uroczej świecy Jelly Belly zamkniętej w kolorowej puszce.


Świeca Jelly Belly Tangerine urzeka przede wszystkim ciekawym opakowaniem. Niewielka puszka z wieczkiem, która przyciąga wzrok kolorowymi fasolkami. Na pierwszy rzut niepozorna, jednak po odchyleniu wieczka już możemy poczuć co nas czeka. Mocno cytrusowy, słoneczny i pozytywny aromat zachęca do zapalenia knota i przeniesienie się do pogodnej, słonecznej krainy.


Świeca pachnie nieziemsko - to totalna, cytrusowa eksplozja. Połączenie słodkiej mandarynki, cierpkiego grejpfruta i odrobiny brzoskwini to zapach, który zdecydowanie polubiłam. Będzie on idealny podczas wiosenno-letnich dni - doda energii i orzeźwi. 

Tę świecę spokojnie można zaliczyć do tych intensywniejszych, których zapach szybko roznosi się po pomieszczeniu i jest wyraźnie wyczuwalny. Na szczęście siła zapachu nie przytłacza i nie posiada chemicznych nut. Świeca wypala się równomiernie i nie tuneluje. Moim zdaniem świece Jelly Belly mogą stanąć obok świec Yankee Candle i spokojnie z nimi konkurować. 


Świece Jelly Belly występują w dwóch wariantach: większym w ozdobnym słoju oraz mniejszym w puszkach z kolorowymi grafikami. Poza świecami marka ta oferuje również pachnące dyfuzory i saszetki zapachowe.

12 komentarzy:

  1. Ale ładniutko wygląda, pewnie nawet tak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w cytrusowych zapaszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ich zapachy są genialne, maiłam dwie wersje, bardzo polubiłam różową o zapachu gumy balonowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że wygląda uroczo to jeszcze świetnie pachnie - musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe opakowanie i zapach pewnie powalajacy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby mi się jakieś takie fajne, aromatyczne świece :) cytrusowe zapach (i smaki) uwielbiam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)