wtorek, 17 lutego 2015

Prezentacja: Paleta Makeup Revolution Death By Chocolate


Marka Makeup Revolution szturmem wdarła się na rynek kosmetyczny i sukcesywnie wypuszcza nowe kosmetyki, którymi momentalnie kusi wiele kobiet. Jednym z takich produktów była paleta cieni Death By Chocolate, którą chciała mieć spora część fanek makijażu. Dlatego dziś przychodzę ze zdjęciami tego maleństwa, bo zdecydowanie warto jest poświęcić jej osobny wpis.


Paletka trafiła do mnie w listopadzie dzięki wygranej w konkursie organizowanym przez internetową drogerię - topdrogeria.pl. Oprócz paletki w zestawie znalazł się rozświetlacz Vivid Baked Highliter w odcieniu Peach Lights oraz matowa pomadka w kolorze Keep Crying For You, jednak o nich opowiem Wam innym razem. W ogóle nie wiem jakim cudem nie pokazałam Wam mojej nagrody wcześniej, ale już się poprawiam :) 

Poniżej spora dawka zdjęć paletki:


Opakowanie palety jest przepiękne, można by powiedzieć że do zjedzenia :) Bardzo oryginalne pudełeczko, które wywołuje uśmiech i przyciąga wzrok. Wewnątrz znajduje się 16 cieni - zarówno matowych, satynowych jak i z większą ilością drobin. Dużym plusem są dwa większe cienie - beżowy mat i beżowa perła - to kolory, po które najczęściej sięgamy w makijażu i z pewnością się nie zmarnują. Ponadto paleta zawiera w sobie różne kolory cieni: od brązów w ciepłych i chłodniejszych tonacjach przez beżowo-różowy cień, złoto, miedź po fiolet. Czyli kolory idealne do codziennego makijażu.


Na sam koniec swatche cieni:


Paletka zdecydowanie zaskoczyła mnie swoją pigmentacją i pięknymi kolorami. Jednak wstrzymam się z jej recenzją, poużywam jeszcze przez jakiś czas i dopiero wtedy wydam ostateczny werdykt. Paletka nie jest bez wad, jednak jest o niebo lepsza od swojej tańszej siostry - Iconic 3. Gdybym miała doradzać komuś wybór paletki Makeup Revolution to zdecydowanie wskazałabym Death By Chocolate. 

22 komentarze:

  1. Pigmentacja mnie zaskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj do mnie przyszła;) Mam nadzieję , że sprawdzi się u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i świetna pigmentacja. To już kolejna czytana dzisiaj przeze mnie recenzja tej paletki i z każdą chwilą chcę ją mieć coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czekoladka! pod wpływem twojego posta zamówiłam sobie. Z niecierpliwością czekam na listonosza. Wtedy cos zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lada dzień będę mogła ją pomacać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne to opakowanie / ps. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak na dłuższą mete się spisują, wiec poczekam na końcowy werdykt ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za paletka.. I te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czekoladowa paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne cienie, ostatnio jest bardzo głośno o tej palecie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo idealnie moja kolorystyka ! i ta pigmentacja.. wow

    OdpowiedzUsuń
  12. Same kolory bardzo mi się podobają, ale producent nie powinien tak bezczelnie ściągać pomysłów konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że pigmentacja fajna. Kolory też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory super i to słodkie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie kolorki to podstawa :) plus duży za opakowanie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam już wiele dobrego o tej paletce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się wzbraniam przed kupnem ale chyba jednak dam za wygraną :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kolory ;) warta uwagi paletka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)