piątek, 13 lutego 2015

Prezentacja: Paleta pomadek Sleek Ballet


Nie wiem jak to możliwe, ale jeszcze na moim blogu nie poświęciłam więcej miejsca przepięknej palecie pomadek Ballet ze Sleeka. Mam ją w swoim posiadaniu od wielu miesięcy, sięgam po nią bardzo często, a nawet nie pokazałam Wam jej w całej okazałości. Już nadrabiam zaległości i zapraszam na prezentację powyższej paletki ;)


Sleek jak zwykle nie zawodzi i swoje kosmetyki otacza pięknymi, eleganckimi i minimalistycznymi czarnymi opakowaniami. Wewnątrz paletki znajduje się duże lusterko oraz maleńki pędzelek, który umożliwia poprawienie makijażu w każdym miejscu. Paleta zawiera cztery pomadki: Tutu, Plie, Swan Lake oraz Pirouette. Jest to połączenie neutralnych beżobrązowych odcieni przełamanych różami. Pomadka idealnie sprawdzi się nie tylko na co dzień, ale i na większe wyjścia do mocniejszych makijaży oka.


Paleta zawiera cztery kolory, które różnią się pomiędzy sobą wykończeniem. Tutu posiada miękką konsystencję, pędzelek wręcz się w nim zatapia i ma on największy połysk. Z kolei pomadki Plie oraz Pirouette to kolory, które posiadają półmatowe wykończenie. Natomiast Swan Lake to totalny mat i jest on najbardziej "tępy" w swojej konsystencji. Jednak nie jest to problemem przy nakładaniu go na usta.


Taka paleta pomadek to świetne urozmaicenie makijażu i skłania do eksperymentów, np. z tworzeniem modnego ombre na ustach. Poniżej możecie zobaczyć moje wykorzystanie tych pomadek w dotychczas prezentowanych makijażach:

[wymieszane dwa kolory: Plie oraz Pirouette - link do makijażu]

[na zewnętrznej części ust Plie, następnie Pirouette, a na sam środek ust Swan Lake- link do makijażu]

Swoją paletkę kupiłam w internetowym sklepie bodyland.pl

19 komentarzy:

  1. świetna ta paletka chciałabym taką ;) ile kosztowała? i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam na bodyland.pl i zapłaciłam za nią chyba niecałe 37zł :)

      Usuń
  2. Od dawna mi się ta paletka podoba, obawiam się tylko, że może mi być nie do końca dobrze w takich odcieniach ;) Ale u Ciebie strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! A Ty wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe kolory. :))
    Taka paleta jest fajna na wyjazdy, bo można zmieszac kolory i wyjdzie unikatowa szminka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolorki pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ochotę na tą w wersji bardzo różowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobaja kolory (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ale ci przepieknie ci w pierwszym.
    Ps. jakoś rzadko u mnie bywasz ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw, chyba będę się musiała kiedyś na nie skusić:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta paletka. Miałam już jakiś czas temu na nią ochotę, a teraz to już muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcę sobie kupić tą paletę ale w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)