czwartek, 12 lutego 2015

Recenzja: BeBeauty - Matujący płyn micelarny (skóra mieszana i tłusta)


Pamiętacie jak kilka dobrych miesięcy temu w Biedronce można było kupić duże płyny micelarne? Ja oczywiście skusiłam się na jeden z nich, jednak nie zdecydowałam się na klasyczną wersję do skóry wrażliwej - postanowiłam wypróbować nowość z limitowanej edycji - płyn do skóry mieszanej i tłustej. Czy dorównała osławionemu, klasycznemu płynowi?


Od razu odpowiem na pytanie - nie dorównała... A szkoda, bo miałam spore nadzieje, a tu totalna klapa. Prawdę mówiąc nie mogę o nim powiedzieć zbyt wiele dobrego, bo ma on jedną, ale za to poważną wadę - okropnie szczypie w oczy! Nawet mnie, osobę, która nigdy nie miała takiego problemu z żadnym innym płynem. Poza tym dobrze zmywa podkład i nie spowodował u mnie wysypu. 


Do teraz żałuję, że nie zostałam wierna klasycznej, niebieskiej wersji, ale teraz przynajmniej będę wiedziała czego unikać. Szczerze mówiąc dawno zapomniałam już o tym płynie, jednak wczoraj natknęłam się na niego podczas robienia porządków w kosmetykach i postanowiłam Was ostrzec - gdyby czasem Biedronkę coś podkusiło i znów wypuściła to "cudo".

A czy Wy kupiłyście ten płyn? Jak sprawował się u Was?


15 komentarzy:

  1. nie kupiłam całe szczęście ;) ale też nie używam takich płynów

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kupiłam, ostatnio mam mało czasu, więc najlepiej sprawdzają się chusteczki do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam i mogę powiedzieć że był dobry oprócz tego szczypania w oczy ale wiem że już go nie kupie wolę tą drugą wersję

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tylko klasycznej wersji :) Obecnie stosuję micel z Garniera (ten z różową zakrętką) i jestem bardzo zadowolona, nie zamierzam szukać innego już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że używałam obu wersji i obie były dla mnie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie znam tego Biedronkowego płynu, ale już wiele negatywów słyszałam o tej wersji

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nawet nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i moja opinia jest taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten płyn, pomagał mi zwalczać pogrom trądziku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczypie? kurcze..mnie dużo mleczek i innych duperelków szczypało, a ten płyn właśnie nie :) owszem, czasem jak za mocno będę trzeć to zdarza się, ale to naprawdę sporadycznie a używam codziennie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)