piątek, 20 lutego 2015

Recenzja: Hean - lakiery City Fashion


Dziś post, w którym z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Przychodzę do Was ze zbiorczą recenzją lakierów Hean z serii City Fashion. Na przestrzeni ostatnich miesięcy wzbogaciłam się o kilka nowych, kolorowych lakierów z tej serii i dziś chciałabym przybliżyć Wam ich kolory, właściwości oraz moją ogólną opinię. Ciekawi? To zapraszam do dalszej części.


Lakiery z serii City Fashion znajdują się w dużych 12ml buteleczkach. Koszt jednej sztuki to 8,99zł. Starsze buteleczki wyposażone są w standardowej szerokości pędzelki, natomiast nowsze, opatrzone napisem "flat brush", posiadają szerokie i płaskie pędzelki, które ułatwiają malowanie. Wszystkie lakiery mają podobną wytrzymałość i na moich pazurkach bez szwanku prezentują się przez jakieś 3-4 tygodnie (moje paznokcie lubią rozdwajać się na końcach). Emalie posiadają piękny połyski, a firma Hean oferuje ogromną gamę kolorystyczną. 

Tak prezentują się moje lakiery w odcieniach różu i czerwieni:


I jeszcze niebieskości, złotko i czerń:


A teraz zapraszam Was na moją osobistą, lakierową tęczę:


10t - kremowa czerń (więcej zdjęć tutaj)


188 - połyskujące złotko (więcej zdjęć tutaj)


168 - kremowy turkus (więcej zdjęć tutaj)


174 - kemowa mięta (więcej zdjęć tutaj)


6b - perłowy, delikatny róż (więcej zdjęć tutaj)


176 - lila z shimmerem (więcej zdjęć tutaj i tutaj)


170 - amarant z shimmerem (więcej zdjęć tutaj)


160 - malinowo-czerwony, kremowy (więcej zdjęć tutaj)


156 - soczysta, kremowa czerwień


152 - perłowa śliwka (więcej zdjęć tutaj)

Jak już pewnie zauważyłyście po ilości tych lakierów w mojej kosmetyczce, bardzo je polubiłam. Szybkie schnięcie, szerokie pędzelki i piękny połysk to zdecydowanie duży plus. Ponadto sama trwałość jest dobra, więc czego chcieć więcej? 


18 komentarzy:

  1. Amarant z shimmerem to najpiekniejszy odcien na lato:)taki mocny rzucajacy sie w oczy, idealnie kontratujacy z opalenizna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z tej firmy ;) mam kilka głównie w odcieniach czerwieni , różu i fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amarant z shimmerem piękny i kremowa mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowne kolorki widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kolorki cudowne ;) bardzo podoba mi się turkus ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Perłowe kolory bardzo przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w tej firmy hologramowy lakier i wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory lakierów, chyba najbardziej podoba mi się 168 - kremowy turkus

    OdpowiedzUsuń
  11. kremowy turkus - coś dla mnie śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. kolekcja faktycznie sporawa:) prezentują się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)